Hop til indhold
youngstunner

Trans Aarhus

Recommended Posts

Hej.

Jeg har længe tænkt om at skulle være sammen med en trans og jeg fik endeligt gjordt det, dog med lidt blandede følelser. 

Da hun suttede min pik uden kondom samt prøvede at løsne mit røvhul lidt med en dildo, var det virkeligt rart. Men så da den kom længere ind måtte jeg sige fra
det gjorde simpelthen for ondt. Hun fortsatte så med at spille den af samtidig med hun rørte ved med anus, hvilket jeg nød i høj grad.

Dog vil jeg dog sige at hun er lidt pænere på billederne, men ellers meget veludrustet. Og hun er måske mere til de erfarne fordi hun ikke helt var så god til at tage styringen.

Så 3 ud af 6. 

Vh. Youngstunner.

http://side6.dk/resultatside/?q=transeriaarhus

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVis nogen kender nogle bedere til den mere uerfarne, må dette gerne tilføjes :)

Thai ladyboy Victoria, der dagligt annoncerer i Ekstrabladet, synes jeg er et rigtigt godt begyndervalg. Hun er stille og rolig, kærlig og imødekommende, og har en pik der fungerer, men som hverken er for stor eller for lille. Hun har ingen bryster, men er ellers meget feminin af udseende og væremåde. Jeg har kun haft positive oplevelser med hende, og det er min fornemmelse, udfra de anmeldelser og kommentarer der ligger på forum (fx her og her), at de fleste andre der har været sammen med hende har det på samme måde. Hun holder til centralt i Århus i en privat lejlighed (eller gjorde i hvert fald for et års tid siden, da jeg sidst så hende).

ÅRHUS VICTORIA, LADYBOY.
Massage  body to body  Døgnåbent.
5035 6923

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...