Hop til indhold

Husk mig

Featured Replies

Skrevet

Som jeg forstår ovenstående mulighed i EG's log ind box, så skal man fjerne det automatiske checktegn i denne box, hvis man ikke ønsker at stå som logget ind efter f.eks. at ha' lukket browseren og så ha' genstartet den. Hvis det er intentionen, så virker den ikke, jeg står stadig som logget ind, det eneste, der virker er at logge af.

Nogen der forklare hvad formålet er med det checktegn, når det ikke ændrer noget at fjerne det?

Skrevet

Som jeg forstår ovenstående mulighed i EG's log ind box, så skal man fjerne det automatiske checktegn i denne box, hvis man ikke ønsker at stå som logget ind efter f.eks. at ha' lukket browseren og så ha' genstartet den. Hvis det er intentionen, så virker den ikke, jeg står stadig som logget ind, det eneste, der virker er at logge af.

Nogen der forklare hvad formålet er med det checktegn, når det ikke ændrer noget at fjerne det?

Det er fordi din browser gemmer dine cookies, passwords og alt det der. Bruger du chrome? Du kan sætte den på private browsing, rydde din historik.. eller logge af ;)

Skrevet

Det er fordi din browser gemmer dine cookies, passwords og alt det der. Bruger du chrome? Du kan sætte den på private browsing, rydde din historik.. eller logge af ;)

Tak for svar. Og nej, jeg bruger Firefox.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.