Hop til indhold
Guest Anden den 2

Thai massage, Århusvej 45 Gjern (Kolart)

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Hejsa

Har tidligere efterlyst om der var nogen der havde prøvet Kolart for nylig.

Da jeg ikke kunne vente på flere svar, og takker lige her DSB c for hans svar,  tog jeg selv der ud.

Det ligger jo lidt væk fra århus, men det gik to en lille halv times tid så var jeg der.

Jeg gik hen og ringede på, en sød thai åbnede døren og viste mig ind i et lokale, der var et spa og madras samt massagebriks.

Da jeg havde fået at vide at det var et bodel, tænket jeg at jeg lige ville spørge den pæne unge dame hvad priserne var.

Priserne var standard dog + 100 kr. og væsentlig mindre tid.

Damen som betjente mig, hed Dam måske. hun talte ganske lidt dansk, faktisk næsten slet ikke. men hvad.

Jeg bestilte en body 2 body, det ville hun have 600 for, ½ time, det var vel ok. Her troede jeg at jeg havde fået afslutning med i købet, men det skulle vise sig, at denne specielle service "afslutning" koster 300 ekstra, dette fandt jeg først ud af til sidst.

Tilbage til start, jeg blev bedt om at lægge mig på massagebriksen, ja iført ingenting. Hun smed sit tøj og gik i gang med massagen.

Jeg må sige, uden den store erfaring, at hendes b2b var ganske god, fik en dejlig tur og ganske lidt massage, men det hører vel heller ikke med til B2B, Så skulle jeg vende mig, og hun fortsatte og jeg ventede på at lille mand skulle have. Hun var også ganske berøringsvenlig, dog uden for meget pillen, men lidt var ok.

Hun var en ganske lun og smilende dame så jeg var glad.

men uden afslutning da det som nævnt kostede ekstra, og da vi ligesom var nået dertil var magien ligesom brudt og ja jeg takkede nej tak til afslutning. som skulle have været et HJ.

Tror alt var muligt derude.

Om jeg tager der ud igen ved jeg ikke, så skal det være med den store pakke og væsentlig længere tid, og det rækker midlerne nok ikke til, men ja en lille tur måske.

Pigen var sød, smilende og lunefuld, barberet lidt hængemave, gode naturlige bryster, men ganske dejlig, så der er lige et syntes jeg  8 tal.

Sted, langt fra Århus, men ordentlige forhold så 7 tal

Selve massagen , meget kort tid ½ time b2b, uden afslutning                                  6-7 tal,

Prisen ved det ikke, det virker lidt dyrt, men ved det ikke,  så derfor kun et               5 tal.

Om jeg kommer der igen, det har jeg været inde på så                                              5  tal

 

Sluttelig vil jeg egentlig dog anbefale stedet, det var ikke wow, men ganske nice, med ovennævnte bemærkninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fint skriv. Egentlig fik du ikke helt det du havde håbet på, på den anden side var du ikke stillet noget i udsigt. 

Det anerkender du fint, omend lidt skuffet. 

Gentleman ordet render mig i hu ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt dette sted og jeg kan kun sige at jeg ikke besøger dem igen..

Som der er beskrevet herover kan man let få indtryk af at købe en ydelse hvor man til slut ender med at skyde kanonen af :)

Men lige som dig endte jeg også med at gå der fra med en ladt kanon, disse piger tager kunderne ved næsen.. med deres lidt høje priser får man som kunde det indtryk at det er mere en blot en gang massage man køber, det viser sig bare til slut at der ikke er noget lir i det og derefter vil de egentlig bare ha dig sparket ud af døren igen..

Setdet kan absolut ikke anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft en middelmådig oplevelse derude, men det ligger dog nogle år tilbage, men det virker lidt som om, de tænker, at når man nu er kommet helt derud, så kører man nok ikke igen, før kanonen er skudt af og grynene betalt...

Man kan da håbe, de kan reflektere lidt over deres service...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et godt stykke tid siden, jeg besøgte dette sted, men jeg må så sige, at jeg kom derfra storsmilende og med en af mine bedste købeoplevelser.

Jeg havde tidligere været derude og havde haft en time med ejeren, hvilket var ok, men ikke mere.

Denne gang sagde hun, at hun havde noget i munden, så hun ville foreslå, at jeg hyggede mig med en anden pige, som hed Tik (sådan forstod jeg det). Det kunne da komme an på et første øjekast - og det var godt. En sød pige, som havde været i gang med at gøre rent ovenpå. Hun hoppede op i spa badet og fik vasket sig selv ren og usvedig igen. Herefter fik jeg den blideste gang superfransk - tog en tur rundt i alle tænkelige positioner for til sidst at måtte overgive mig.

Jeg tror, hun var ca. 20 år og med de blødeste struttende naturlige ungpige bryster og konstant med et dejligt naturligt smil.

Jeg vidste, at hun snart skulle rejse, så jeg tog derud dagen før i håb om, at jeg kunne nå en tur mere. Jeg fik lov at sige farvel til hende, men hvis jeg ville mere kunne jeg vælge mellem 4 nye piger, som blev vist frem. Da det ikke umiddelbart var noget, valgte jeg at tage derfra med uforrettet sag, men stadig med et godt minde om Tik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Kolart 2 gange nu og med to dejlige oplevelser. Første gang fik jeg en times kropsmassage. En god massage og et kys på kinden da jeg gik.      

 

Jeg var der igen i går.  Hele pakken med en times massage, sex med en dejlig ung ?  Måske midt i 20'erne - pige.  Som først masserede min pik med sine dejlige bryster,.  Bagefter slikkende jeg hende, dejlig våd og lokkende, for til sidst at afslutte med samleje, hvor jeg bestemte stillinger.

Jeg fik et varmt brusebad, hvor hun vaskede mig. Hun var nøgen sammen med mig i badet, og jeg blev tørret efterfølgende.  Prisen. 1000 kr.  Og en dejlig oplevelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mod M MidtJ skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt Kolart 2 gange nu og med to dejlige oplevelser. Første gang fik jeg en times kropsmassage. En god massage og et kys på kinden da jeg gik.      

 

Jeg var der igen i går.  Hele pakken med en times massage, sex med en dejlig ung ?  Måske midt i 20'erne - pige.  Som først masserede min pik med sine dejlige bryster,.  Bagefter slikkende jeg hende, dejlig våd og lokkende, for til sidst at afslutte med samleje, hvor jeg bestemte stillinger.

Jeg fik et varmt brusebad, hvor hun vaskede mig. Hun var nøgen sammen med mig i badet, og jeg blev tørret efterfølgende.  Prisen. 1000 kr.  Og en dejlig oplevelse.  

Det er lige sådan det ska være :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har været der for nylig, som kan fortælle om hvordan servicen er p.t.

Ser ud til at den kan være lidt svingende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...