givskov 2 Skrevet 18. September, 2015 Er der nogen der har prøvet den ny wan thai massage Nørrebrogade 94 i Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 24. September, 2015 Ja. lokalet er knap så godt, da de to brikse kun er adskilt med gardiner. Massagen var utradionelt da hun stod op og brugte fødderne noget af tiden, til sidst var de endda to om det. Der var en god og hyggelig stemning, massagen meget god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxskov 3 Skrevet 24. September, 2015 Ja. lokalet er knap så godt, da de to brikse kun er adskilt med gardiner. Massagen var utradionelt da hun stod op og brugte fødderne noget af tiden, til sidst var de endda to om det. Der var en god og hyggelig stemning, massagen meget god.hvad er prisen for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Intimt1882 0 Skrevet 24. September, 2015 Hvad med pigerne og priserne. Tilbyder de bb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 25. September, 2015 Den er 300 for én time og tiden gik over. Da jeg skulle betale inden gav jeg 500 og hun sagde noget jeg ikke forstod og smilede - jeg fik de 200. Det er godt at betale forud evt. med en 500 så vil de spørge om man vil mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2015 Hvilket du ikke blev tilbudt/fik eller hvordan skal det forståes? ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 25. September, 2015 Jeg tror at de to damer ikke gjorde det - men de troede jeg ville have ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Intimt1882 0 Skrevet 26. September, 2015 Og det fik du ikke lov til? Hvordan er pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 27. September, 2015 Pigerne virkede høflige og søde. Jeg lader altid dem lægge op til noget ekstra. Hvis de ikke har lyst er der ikke meget fest over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxskov 3 Skrevet 2. Oktober, 2015 Finders der et tlf. nr. dertil adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg