Hop til indhold

Professionel massage

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Næste gang i skal prøve massage(ikke den erotiske slags), så må i simpelthen køre til Randers eller nærmere Asferg.

Jeg døjer rigtig meget med ryggen og har igennem mit job også lidt muskelsmerter.

Men sådan noget skidt er jo ret dyrt normalt.

Så fandt jeg, da jeg søgte på massage randers dette sted: Massage og velvære i Asferg!

Deres priser ligger meget under hvad andre tager og så har de klippekort. Et kort som gør, at jeg kun betaler for 4 gange men får 5 gange.

Det er simpelthen også bare rigtig godt derude, var først lidt skeptisk men det er mega prof.

I kan jo tjekke det ud her:  

http://www.massageogvelvaere.com

Hvis i har andre steder(ikke erotisk) så giv lige et prej, da jeg ikke er millionær, men har brug for god massage ret tit.

Skrevet

jeg har været ved Isaan ved rutebilsstationen i Randers, men det hedder noget andet i dag https://www.facebook.com/lotushelkropsmassage . ingen udenom sager men super god massage. jeg var helt radbrækket en  time eller to efter, men følte det rigtig godt dagen efter.. jeg syntes hun er god, har kun været der 2 gange, men begge gange hvor jeg havde brug for rigtig massage..

Skrevet

er der nogen der kan anbefale noget i KBH så ??  for efter den kommende weekend ved jeg at jeg virkelig får brug for det... 

en der virkelig kan komme HELE kroppen igennem ... og få løst op for alle myoserne i hele ryggen og nakken....og sikkert også arme og skuldre når jeg er færdig med arbejdet.. 

om det er mand eller kvinde er mig underordnet... bare vedkommende virkelig kan sit kram.. 

Skrevet

er der nogen der kan anbefale noget i KBH så ??  for efter den kommende weekend ved jeg at jeg virkelig får brug for det... 

en der virkelig kan komme HELE kroppen igennem ... og få løst op for alle myoserne i hele ryggen og nakken....og sikkert også arme og skuldre når jeg er færdig med arbejdet.. 

om det er mand eller kvinde er mig underordnet... bare vedkommende virkelig kan sit kram.. 

Sompoo i Ndr Frihavnsgade.

Det er thai massage 100% uden hanky panky.

De har en dansk mandlig massør - han er verdensklasse gange 5000! 

Skrevet

Sompoo i Ndr Frihavnsgade.

Det er thai massage 100% uden hanky panky.

De har en dansk mandlig massør - han er verdensklasse gange 5000! 

im OMW :)  det bliver godt...jeg er øm bare ved tanken om hvad jeg skal bære rundt på i weekenden....  

takker :) 

Skrevet

bare vent til på mandag hehe så er du øm igen :P 

i certainly hope so :) 

Skrevet

Der er også Body-SDS. Det er mere end bare massage, lidt som en mellemting mellem massage og kiropraktik. Og absolut IKKE noget hanky-panky.

Jeg har været der for nogen tid siden, til en alm behandling. Man bliver helt gennem-æltet og 'rystet' er vist den bedste beskrivelse jeg kan give. Til nogen af øvelserne er der to behandlere, en til at holde kroppen fast, en anden til at give den et drej. Så det er noget mere voldsomt end alm. hård massage.

Jeg synes de er ekstremt professionelle.

Check dem på  www.body.sds.dk

I københavn bor de i Parken, på Østerbro. Og så vidt jeg kan se, er der behandlere mange steder i DK.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.