Hop til indhold
Cat

Diskretion

Recommended Posts

det var ikke nogen bekymring, jeg mener hvis en kunde får en ekstra ydelse så vil den næste også havde. Så man kan ikke holde det hemmeligt selv ombder ikke bliver skrevet anmeldelser.

Mon ikke alle kunder får tilbudt samme standard første gang... som udgangspunkt

at nogen kunder så gør en massiv indsats på det personlige plan og giver så meget af dem selv der er ud over standard - det er jo hvad det er ... så responderer vi piger in kind... selvfølgelig.... 

De kunder der får noget ekstra er dem der selv yder noget ekstra....  som ikke nødvendigvis kan prissættes på nogen måde.... forskellen på den gode oplevelse og den sublime :)  

Nothing is free... og det der ligger ud over "dansk/fransk/whatever.... pakken" der købes for penge - det kræver en også "modydelse"  give some get some.... så hvis kunden ikke giver af sig selv... så skal man heller ikke forvente at pigen gør :) 

Det kan ikke undre nogen.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke alle kunder får tilbudt samme standard første gang... som udgangspunkt

at nogen kunder så gør en massiv indsats på det personlige plan og giver så meget af dem selv der er ud over standard - det er jo hvad det er ... så responderer vi piger in kind... selvfølgelig.... 

De kunder der får noget ekstra er dem der selv yder noget ekstra....  som ikke nødvendigvis kan prissættes på nogen måde.... forskellen på den gode oplevelse og den sublime :)  

Nothing is free... og det der ligger ud over "dansk/fransk/whatever.... pakken" der købes for penge - det kræver en også "modydelse"  give some get some.... så hvis kunden ikke giver af sig selv... så skal man heller ikke forvente at pigen gør :) 

Det kan ikke undre nogen.... 

Mange piger gør meget ud at at give god kundeservice og får kunden til at føle sig unik, det kan ikke hænge sammen med at alle kunder får samme behandling vi er ikke ens.

Til det springende punkt: Hvordan får man som kunde en sublime oplevelser udover standard pakken ?

Kan du give mig/os nogle tips og råd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det egentlig burde være ret enkelt. Hvis mændene mener at have fået en eksklusiv service,  så lad være med at omtale det, eller spørg pigen om det er ok.

Omvendt kan pigen da lige nævne at hun ikke ønsker omtale af dele af eller hele seancen, det vil da naturligvis blive respekteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange piger gør meget ud at at give god kundeservice og får kunden til at føle sig unik, det kan ikke hænge sammen med at alle kunder får samme behandling vi er ikke ens.

Til det springende punkt: Hvordan får man som kunde en sublime oplevelser udover standard pakken ?

Kan du give mig/os nogle tips og råd :)

Med din påståede erfaring. undre det mig voldsomt at du ikke ved det! Har du forsøgt med at skrue ned for egoet og op for situationsfornemmelsen, som jeg tidligere har anbefalet dig?

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har en oplevelse man gerne vil dele, kan dette sagtens gøres i hyggesnak, hvor man så bare holder identiteten på pigen for sig selv - det er set et par gange før:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det egentlig burde være ret enkelt. Hvis mændene mener at have fået en eksklusiv service,  så lad være med at omtale det, eller spørg pigen om det er ok.

Omvendt kan pigen da lige nævne at hun ikke ønsker omtale af dele af eller hele seancen, det vil da naturligvis blive respekteret.

Ja, så enkelt er det faktisk. Min tantraoplevelse var faktisk ikke klar over, at EG eksisterede, og hun var bestemt ikke interesseret i nogen som helst form offentlighed. Hun havde sine egne cirkler, som Arkimedes formulerede det, så jeg respekterede naturligvis det signal, jeg fik.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mon ikke alle kunder får tilbudt samme standard første gang... som udgangspunkt

at nogen kunder så gør en massiv indsats på det personlige plan og giver så meget af dem selv der er ud over standard - det er jo hvad det er ... så responderer vi piger in kind... selvfølgelig.... 

De kunder der får noget ekstra er dem der selv yder noget ekstra....  som ikke nødvendigvis kan prissættes på nogen måde.... forskellen på den gode oplevelse og den sublime :)  

Nothing is free... og det der ligger ud over "dansk/fransk/whatever.... pakken" der købes for penge - det kræver en også "modydelse"  give some get some.... så hvis kunden ikke giver af sig selv... så skal man heller ikke forvente at pigen gør :) 

Det kan ikke undre nogen.... 

 

 

 

  Citat
 

netop, som vi badminton spillere siger. Der sker alverdens ting på lagnerne, også rigtig mange sjove,søde og kærlige ting, som er mellem pigen og gæsten. Og så er det jo pisse ærgerligt for pigen at læse på EG om det der skete, og det hun gav eksta, fordi sådan var stemningen og humøret altså lige der. Hun mistolkede manden, kan man sige, for han evnede ikke at skelne mellem det han havde betalt for, og det hun gav, fordi hun syntes lidt ekstra om ham. Han fangede ikke stemningen, og det troede hun han gjorde. 

Det er vel det Cat ærgrer sig over. Og det er da ærgerligt at man ikke kan give den lidt eksta gas, af frygt for at alle pludselig kan læse om det. 

Jeg kunne da ikke drømme om at skrive om dengang Nikita kom susende ind ad døren på slagline, iklædt Nutella fra top til tå, og befalede mig at ignorere det - aldrig om jeg vil dele det med nogen 

- undskyld disse sidste linier, det må være weekendens komme der gør mig kåd :o 

 

 

SÅ LYKKEDES AT FÅ DET TIL AT VIRKE. 

møj editor. ????

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men altså måske glædes pigen ikke har vurderet helt korrekt om gæsten er i stand til at holde på "en hemmelighed" ?!  :? 

Uden at det KUN skal hænge på glædes pigen skuldre selvfølgelig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle, der har kommenteret mit indlæg. Tak for alle de gode råd og svar jeg har fået. Jeg har nok ikke udtrykt mig helt præcist. Jeg er kropsmassør og har det som et lille bi-beskæftigelse. Jeg er god til det og den "tillægsydelse" nogle har modtaget er såmændt bare en afslutning på en dejlig sensuel massage. Det er ikke alle, der får den ydelse, for jeg kan hurtigt fornemme, om det er en person, jeg har lyst til at give det til. Så kan man sige, hvorfor ikke "nøjes" med den dejlige massage - dertil vil jeg svare, fordi det er en stor tilfredsstillelse - også for mig - at se og mærke den forløsning, der efterfølgende er. Nogle vil nok sige; det er da ikke så slemt, at blive "afsløret", det er da ikke noget særligt, men for mig betyder det, at jeg er helt stoppet med min ydelse og det er i grunden synd og skam ;-) Det jeg i grunden mente, med mit indlæg, går mest på, hvorfor man ikke kan respektere, at man ikke ønsker at blive omtalt herinde, det ville jo også eliminere mit andet "problem". Endnu engang tak for alle kommentarerne. Kærlig hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Din uddybning gør det meget nemmere og forstå dig. Hvis jeg forstår det rigtigt fortæller du dem som modtager den ekstra forløsning, at de ikke må skrive om deres oplevelse herinde? Jeg forstår godt din grænse, men du laver faktisk omvendt psykologi og resultatet bliver du gør dine kunder nysgerrige. 

Jeg synes slet ikke du skal gøre opmærksom på du ikke ønsker at blive nævnt herinde eller andre steder, i det øjeblik du nævner det kan nogle mænd tænke - hvorfor og hvad er hendes problem? Vi lever desværre i et samfund hvor ingen vil snydes og ser sig snydt ved det mindste. 

Hvis en af dine ikke forløsningskunder spørger, hvorfor han aldrig har modtaget den glæde må du bare sige det pure opspind for at ødelægge din forretning og du iøvrigt nægter mere dialog vedrørende den snak. Hvis du giver god massage kommer han igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg nysgerrig hvad er det for nogle hemmelige ydelser vi ikke må tale om ? 

F*ck hvor du støjer! Det er jo trivielt - det kunne være at en pige vælger at yde græsk med en kunde, selvom hun ellers aldrig gør det. Idioten skriver så en anmeldelse, hvor han praler med, at han var så lækker så hun lod ham tage hende i røven - helt bogstaveligt. Derfefter vil hver anden kunde have lov til det samme ...

Hvad det drejer sig om kan være inderligt ligegyldigt, ligesom de fleste af dine indlæg i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes slet ikke du skal gøre opmærksom på du ikke ønsker at blive nævnt herinde eller andre steder, i det øjeblik du nævner det kan nogle mænd tænke - hvorfor og hvad er hendes problem? Vi lever desværre i et samfund hvor ingen vil snydes og ser sig snydt ved det mindste. 

Hvis en af dine ikke forløsningskunder spørger, hvorfor han aldrig har modtaget den glæde må du bare sige det pure opspind for at ødelægge din forretning og du iøvrigt nægter mere dialog vedrørende den snak. Hvis du giver god massage kommer han igen. 

Dårligt råd. Det handler om tillid til kundens empati. Hvis ikke der er tillid er det catch-22:

  • Hvis man ikke beder om at kunden undlader at skrive, så kan han jo tro det er uproblematisk - hvis han ikke har et gran af empati
  • Hvis man beder om at kunden undlader at skrive,  så tænker den empati-forladte kunde "Jeg fik altså noget hemmeligt og specielt - det må jeg hellere prale med over for gutterne"

Med andre ord: Der er ingen sikker løsning (andet end at lade være), men man kan prøve at lodde om man kan stole på den enkelte.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

Hej Cat. Dit nye indlæg giver mening;-). Hvis du specifikt har frabedt dig anmeldelser og der alligevel kommer en forstår jeg dig godt.

Det er desværre ikke alle der respekterer andres holdninger eller grænser. Hvis du ved hvem det er så næste gang han besøger dig skal du bare sige det direkte til ham at han har gjort det han ikke måtte.

Så kan du eventuelt sige at han fremover kun får standardydelser eller han nok skulle finde sig et andet sted. Hvis vedkommende så sidder herinde og hyler skriver du bare din side af sagen. Hilsen Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, Cat, jeg synes faktisk ikke at det giver mening. Du registrerer dig selv som glædespige, men ingen må fortælle at du giver andet end massage. Og nu vil du slet ikke give andet end det,  men står stadig som gp. Er der noget jeg har misforstået? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...