Hop til indhold

Nurugel Massage

Featured Replies

Skrevet

Hej

Ved godt at denne tråd nok ikke hører i det her jyske thai forum, da det jo ikke har så meget med thai at gøre og det er desværre heller ikke her i det jyske, man kan få denne oplevelse...endnu, men måske noget vores kære thai veninder tager denne form for massage op på et eller andet tidspunkt?

Men.......Det har i det mindste noget med massage at gøre:-) og jeg ved jo, at nogle af jer, af og til besøger vores sjællandske afdelinger og at i også sætter pris på en rigtig god omgang massage med en super skøn lækker afslutning

Har hørt og læst en del om "nurugelmassage", men desværre aldrig selv haft mulighed for at opleve denne form for massage, ind til for nyligt !!!!

Og hold da lige k..., hvor var det bare en super dejlig fantastisk oplevelse:shock::smile:

En af de oplevelser, hvor man, selv om man i forvejen allerede har vild store forventninger, bliver total overrasket, for det var bare endnu bedre en forventet!

Kan slet ikke forklares, det skal bare prøves, hvor fantastisk og dejligt det er og hvor naturlig, skøn og smuk "massagekvinden" der giver massagen er

Jeg er helt solgt mht. denne oplevelse og jeg kan lige love jer for, at hver gang chancen er der for at få en ny behandling, så kan hun regne med mig! :smile:

Jeg vedhæfter et link til stedet, hvor der også findes et par små videoer, som fortæller lidt mere om "nurugelmassage", pris osv. hvis det har interesse?

http://nurugelmassage.dk/

Håber i selv får en super fed oplevelse, hvis i skulle komme forbi derovre:wink::-)

Hilsen Joorn

Skrevet

Helt enig - I de glade hippie-dage ville vi have kaldt det for en æterisk oplevelse :) - ikke massage og ikke sex, men det bedste af begge bragt sammen. Og så har Susanne en udstråling og teknik, der gør det helt overjordisk.

Skrevet

Anmeldelser piger Sjælland er et godt sted at anmelde piger der arbejder i Kbh. 

Skrevet

Det er så fedt, og Susanne er sgu lidt fræk

Skrevet

Hej

Sexypussycat se sexypussycat.dk har den efterlyste massage i Jylland. Jeg har kun besøgt hende som langtidsslave så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten af massagen. Men det forløb jeg havde sammen med hende kunne der ikke klages over. Hun har til huse ved uldum ikke langt fra hovedvej 13. 

bossen

• 1 month later...
Skrevet

Helt enig - I de glade hippie-dage ville vi have kaldt det for en æterisk oplevelse :) - ikke massage og ikke sex, men det bedste af begge bragt sammen. Og så har Susanne en udstråling og teknik, der gør det helt overjordisk.

Tak lidenskabogvarme......Lige mine ord, kunne bare ikke selv flige inde dem den dag jeg beskrev den overjordiske oplevelse:-P

Sidder allerede og glæder mig helt vil meget til jeg skal besøge hende igen:-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.