Hop til indhold
HGW

Cec123 - advarsel

Recommended Posts

Hej,

Kald det advarsel eller Watch out om du vil. Jeg skrev til Cec123 og hun svarede tilbage med priser på billeder, video og Skype. Bad om hendes Skype adresse og den fik jeg, sammen med et mobil nr som jeg skulle overføre til. Skrev at jeg inden overførsel ville sikre mig at hun var reel, for der var desværre nogen der snød. Her efter blokkerede hun mig.

Tolk det som I vil - jeg har ikke behov for at miste penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Kald det advarsel eller Watch out om du vil. Jeg skrev til Cec123 og hun svarede tilbage med priser på billeder, video og Skype. Bad om hendes Skype adresse og den fik jeg, sammen med et mobil nr som jeg skulle overføre til. Skrev at jeg inden overførsel ville sikre mig at hun var reel, for der var desværre nogen der snød. Her efter blokkerede hun mig.

Tolk det som I vil - jeg har ikke behov for at miste penge.

har du meldt hende ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters tillader ikke at man opererer med "prisliste", tidsbestilling eller faste tider for aftaler... bare lige for at sætte det på plads...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...