Hop til indhold
tårn

Freudenhaus, Hamborg

Recommended Posts

Hej brødre. Er der nogen der har erfaringer med sexpartys hos Freudenhaus ved Hamborg. Er der tale om gang bang eller er det ligesom hos Fantasy Lounge. Hvor mange piger er der og følger der drikke- og madvarer med. Prisen er den all inklusiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe nej jeg mener Freudenhaus på Buxtehudestrasse i Harburg. Jeg har ikke styr på, hvordan man sætter et link ind, men der er reklamer for stedet på modelle-hamburg både under erotiktermine og sexpartys. Da jeg ikke har været der, kan jeg ikke afvise, at der serveres rødgrød, men jeg kunne godt tænke mig at høre om konkrete erfaringer fra stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå OK:

http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[meta_id]=8781

Det kan jeg så bedre forstå - men nej, jeg kender ikke stedet, så du er nødt til selv at kaste dig ud i det og komme med en beretning - men ellers er det ofte et godt hint at søge på adressen for at få noget mere at vide om stedet og evt. i det mindste nogen tyske anmeldelser :wink:

Men der skulle da være søde og interessante og for det meste slanke piger nok at vælge imellem: Amber, Barbie Love, Carolin, Christina, Jessika, Julia, Leila, Mandy, Michelle, Naomi, Nicole, Olga, REBEKKA HOT, Roxxxy, Selina, Sofia, Vanessa

De er dog nok ikke alle på arbejde samtidigt - men det kunne da godt være man skulle ligge vejen forbi om en 3 ugers tid :rolleyes:

PS. mht. indsættelse af links, skal du bare højreklikke i søgefeltet - og så på kopier/Ctrl + C. Flyt nu musen til der hvor du vil indsætte i teksten og tryk nu på Ctrl + V/højreklik + indsæt - keine hexerei, nur behändigkeit. På en smartphone kan det være noget vanskeligere og jeg kunne godt bruge en 1, 2, 3 forklaring :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville droppe det sted. Kvinder der ligner jo traffikuheld eller nogen der ikke kan gøre for det. Grimmere kramper skal man da lede længe efter. Der er så mange andre steder i Hamborg der har flottere ludere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville droppe det sted. Kvinder der ligner jo traffikuheld eller nogen der ikke kan gøre for det. Grimmere kramper skal man da lede længe efter. Der er så mange andre steder i Hamborg der har flottere ludere.

Dvs. at du har været der? Kunne du så ikke fortælle lidt mere om stedet og dine oplevelser, fremfor at se ned på pigerne der er tilbyder voksenunderholdning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs. at du har været der? Kunne du så ikke fortælle lidt mere om stedet og dine oplevelser, fremfor at se ned på pigerne der er tilbyder voksenunderholdning?

Jeg har ringet på på  3 af adresserne, og de var et godt stykke fra at være de kønneste piger i branchen, så jeg betakkede mig bare og smuttede videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...