Hop til indhold

The Best Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Viborgvej 110 Randers

Nogen der har været der?

Hvad tilbydes der og hvordan er værtinder og priser?

Skrevet

Jeg tror du kan få alt der, jeg plejer dog kun at få hj og bj.

600 / 800

Skrevet

Har besøgt stedet for ca. et halvt år siden - ejeren er hende som også havde Bangkok Thai Massage på Adelgade i Randers.  Aldersmæssigt vil jeg tro at det er 35+ men stederne har det med at skifte - så det kan sagtens være ændret.

Deres spiseseddel indeholder forskellige retter til standardpriser, så du behøver ikke at gå sulten derfra. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var der igår.

Blev modtaget af en venlig sød thai.

Omkring 35, ca 150 cm. Ok bryster med meget strittende vorter :-) 

Jeg blev bedt om og tage alt tøjet af og fik derefter en meget blid og kælen massage.  Den hjælper ikke mod smerter, men det er rart og hun bruger meget tid på specielt lænd,  baller og ben.

Efter 40 min skulle jeg vende mig om.

Hun tilbud hele pakken og jeg fik blowjob, svensk og dansk til den gængse pris. 

Da jeg var færdig og skulle gå fik jeg en stor krammer og et kys på munden :-) 

det var en hyggelig oplevelse og der blev ikke set på klokken.

Jeg kommer nok tilbage.

:-)  

Skrevet

Jeg var der igår.

Blev modtaget af en venlig sød thai.

Omkring 35, ca 150 cm. Ok bryster med meget strittende vorter :-) 

Jeg blev bedt om og tage alt tøjet af og fik derefter en meget blid og kælen massage.  Den hjælper ikke mod smerter, men det er rart og hun bruger meget tid på specielt lænd,  baller og ben.

Efter 40 min skulle jeg vende mig om.

Hun tilbud hele pakken og jeg fik blowjob, svensk og dansk til den gængse pris. 

Da jeg var færdig og skulle gå fik jeg en stor krammer og et kys på munden :-) 

det var en hyggelig oplevelse og der blev ikke set på klokken.

Jeg kommer nok tilbage.

:-)  

Hvad kostede den fulde pakke :-) skal sydpå i morgen så vil måske prøve... og ser hun godt ud, eller er der andre at vælge imellem...

Skrevet

Jeg gav 800.  Hun forlangte 1000 men jeg viste hende mine sedler og sagde jeg ikke havde mere med. hun sagde det var iorden :-) 

Hvis du går efter en smuk thai så skal du et andet sted hend.  Hende her er bare naturlig og sød.

De pæneste piger har jeg set ved lanna på mariagervej samt bangawn massage på kirkegade.  Men det er meget forskelligt de steder hen der vil give fuld pakke. Nogle er kun til massage og hj. 

For en sikker og fræk fuld pakke vil jeg anbefale cat eller Anny massage.. 

Evt White elefant massage i Hobro ;-) 

Håber du kan bruge mine input til noget :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.