Hop til indhold
onkelmorfar

Supersmukke Samantha i Aarhus

Recommended Posts

En super oplevelse og en klar anbefaling!

 

http://side6.dk/resultatside/?q=samantha22

 

Jeg har for vane at tale rent af posen, hvorfor jeg har været hård i nogle af mine anmeldelse (det er der mange der ikke kan lide).

I kan derfor tro, at jeg ALDRIG har nogle positive oplevelser. Det sker' en sjæleden gang - som nu denne :)

 

Jeg har besøgt Samantha22 een gang tidligere, da hun sidst var i Aarhus.

Det er genial oplevelse. Stor var derfor min glæde, da jeg så, at hun igen var i Aarhus.

Hun fortalte mig, at hun er her til og med lørdag, så jeg kan lige nå en tur eller 2 mere (så længe banken samarbejder) :)

 

Lidt om min oplevelse.

Jeg kontaktede hende, og hun sendte mig en sms med hendes priser.

15 min 800 kr, 30 min 1.100 kr., og 1 time 2.000 kr., og flere ekstra ydelser (hvis jeg husker korrekt). Alt er GFE

Nu har jeg besøgt pigen tidligere, så jeg betaler gerne 100 kr. ekstra for en ekstra god oplevelse, frem for en lunken oplevelse.

 

Jeg aftalte et møde, og modtog en adresse i hjertet af Aarhus, men med meget meget diskret afgang (vigtig for mig).

 

Velmødt blev jeg mødt af Samantha. Lad mig sige det som det er. Billederne er helt klat af hende, men har været igennem photoshop.

Samantha er IMO flottere i virkeligheden. Hende ansigt, øjne, mund er uden sidestykke. Hendes ægte brysterer, er de smukkeste faste undpigebryster i en god C-størrelse (fås ikke bedre).

Hende talje er slank men større end på billederne. Billederne viser en åleslank pige, men Smantha IRL er slankere end en normal pige. Hun er ca 173 cm, slank, og med de smukkeste lange ben. 

 

Samantha er klart et eksempel på en pige, hvor jeg ikke forstår, at hun har leget med billederne. Måske er det fordi hun ikke ikke ønsker, at blive genekendt, selvom ansigtet klart er af hende, men ændret nok til at med ikke kan bevise det. 

Vidste jeg ikke bedre, ville jeg tro, at billederne var falske. IMO er Samantha kalrt smukkere i virkeligheden. specielt hende øjne,bryster, hud, og forførende forspil viser billederne ikke.

 

Lidt om oplevelsen.

Jeg blev mødt af en glad og sprudlened pige. Super nem at tale med. Pengen skiftede hænder. 

Derefter kom hun tilbage, og så var der dømt super GFE af en meget forførende pige, med masser af øjenkontakt. Hun kysser dybt og som en drøm.

Fuck hun er nice.

Jeg vil ikke gå i detaljer om sexen. Jeg vil blot sige, at den var alle pengen værd. Hun magter både det bløde og forførende i starten og senere det hårde til UG.

 

Pigen; 10

Servicen: 10

 

Jeg ved, at jeg i mine anmeldeser kan være lidt hård, men jeg har ganske enkelt intet negativt at udsætte på denne pige.

Det er for oplevelser som denne, at jeg betaler for sex - og gerne de 100 kr. Jeg vil klar anbefale 30-60 min. med hende.

15 min er ganske enkelt for lidt.

Drenge pas godt på hende. Dårlige oplevelser, kan få en pige som denne til at blive kold og afstå fra at give GFE som denne. Jeg vil gerne have at hun besøger Aarhus igen og igen.

  

http://side6.dk/resultatside/?q=samantha22

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...