Hop til indhold
Jomfruen26

Test for kønssygdomme

Recommended Posts

Når man bliver testet for forskellige kønssygdomme er det så noget man bare ringer til sin almindelige praktiserende læge for at få ordnet eller skal man på en slags specialklinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man bliver testet for forskellige kønssygdomme er det så noget man bare ringer til sin almindelige praktiserende læge for at få ordnet eller skal man på en slags specialklinik?

Ja ring til din almindelige praktiserende læge og få en tid.

Husk at fortæl hvornår det var du havde samleje, da nogen kønssygdomme først kan ses efter et par uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ring til din almindelige praktiserende læge og få en tid.

Husk at fortæl hvornår det var du havde samleje, da nogen kønssygdomme først kan ses efter et par uger.

vi ved jo godt hvornår han fik sex, var det ikke sidste onsdag :lol: så det er for tidligt at gå til lægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi ved jo godt hvornår han fik sex, var det ikke sidste onsdag :lol: så det er for tidligt at gå til lægen.

men det ved lægen jo ikke.... medmindre lægen også bruger Eroguide :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi ved jo godt hvornår han fik sex, var det ikke sidste onsdag :lol: så det er for tidligt at gå til lægen.

Med mindre du har symptomer så er det bare med at komme af sted!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft nogle symptomer. Mine læber har brændt, og jeg har også lidt problemer i højre mundvige. Om problemet så mest skyldes, at jeg har kradtet lidt i nogle talgkirtler, som så ud til at være blevet meget store, eller om der er tale om en infektion ved jeg ikke. En sygeplejerske så på det i dag og mente, at det godt kunne være herpes, men jeg mener, at det også kan være angular cheilitis, hvilket hun ikke vidste hvad er. Det var åbenbart ikke muligt at snakke med en læge om det, men jeg fik at vide, at jeg får en recept på et eller andet at smøre på læberne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft nogle symptomer. Mine læber har brændt, og jeg har også lidt problemer i højre mundvige. Om problemet så mest skyldes, at jeg har kradtet lidt i nogle talgkirtler, som så ud til at være blevet meget store, eller om der er tale om en infektion ved jeg ikke. En sygeplejerske så på det i dag og mente, at det godt kunne være herpes, men jeg mener, at det også kan være angular cheilitis, hvilket hun ikke vidste hvad er. Det var åbenbart ikke muligt at snakke med en læge om det, men jeg fik at vide, at jeg får en recept på et eller andet at smøre på læberne med.

hvis det bare er herpes så er der ingen ko på isen, mange mennesker har det. Har du haft samleje uden kondomer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det bare er herpes så er der ingen ko på isen, mange mennesker har det. Har du haft samleje uden kondomer ?

Nej, men blowjob uden hvor jeg kom i hendes mund. Men jeg har ingen symptomer i de nedre regioner. Jeg håber og tror på at det bare er angular cheilitis. Det ser ikke ud til at der er blæredannelse som der er ved herpes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...