Hop til indhold

både 1. og 2. sal nu? Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

De fleste esbjerggensere kender sikkert til huset i willemoesgade. Så vidt jeg ved, har aktiviteterne altid foregået på 1. sal.

Så det er måske bare en fejl, men når man gennem de sidste par uger har tjekket dagspressen, så står der at pigerne er på 2.sal.. Men kom forbi for et par dage siden af andre årsager, hvor den sigende lampe stod tændt i vinduet på 1. sal :)

så mit spørgsmål er om nogen har besøgt dem for nyligt? er både 1. og 2. sal nu "i brug"? eller bor der nogen på 2.sal, som ikke ønsker at fremmede "ringer på" ? ;)

Skrevet

Det er på første sal. For et par år siden i stueetagen. Men prøv at ringe til pigerne først for en sikkerheds skyld. Har hørt de andre i opgangen kan blive ret ophidsede, når kunden banker på den forkerte dør.

Skrevet

Så lidt! 

Hilsen Gummidrengen

Skrevet

Er Nørregade 47 helt lukket? Lang tid siden jeg har været forbi. 

Skrevet

Ved det ikke, men mon ikke man kan det, hvis man går forbi. Gadedøren plejede at stå åbent, og inde i opgangen er i hvert fald ikke i tvivl. 

Hilsen Gummidrengen

Skrevet

Er Nørregade 47 helt lukket? Lang tid siden jeg har været forbi. 

Jeg var selv lige lidt nysgerrige.

Og fandt et ikke så gamle indlæg om Nørregade 47 i Esbjerg

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40857-morgen-fjas-i-esbjerg/

Men syntes også at kan huske at der lige har været røveri dernede for ca. 3 - 4 uger siden

Redigeret af ja tak
Rettelse af tekst

Skrevet

Har ikke været der siden Sunny arbejdede der nede, lige et par dage siden :D 

Skrevet

Hejsa.

De fleste esbjerggensere kender sikkert til huset i willemoesgade. Så vidt jeg ved, har aktiviteterne altid foregået på 1. sal.

Så det er måske bare en fejl, men når man gennem de sidste par uger har tjekket dagspressen, så står der at pigerne er på 2.sal.. Men kom forbi for et par dage siden af andre årsager, hvor den sigende lampe stod tændt i vinduet på 1. sal :)

så mit spørgsmål er om nogen har besøgt dem for nyligt? er både 1. og 2. sal nu "i brug"? eller bor der nogen på 2.sal, som ikke ønsker at fremmede "ringer på" ? ;)

Hej,

Jeg har lige ringet og spurgt. Og hun sagde til mig at hun var på 2.sal, sammen med hende her : http://side6.dk/resultatside/?q=ester

Skrevet

Ok, meld lige tilbage, når du jet været der, så vi andre kan opdatere vores register over steder. 

Hilsen Gummidrengen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.