giggsy13 105 Skrevet 16. September, 2015 Jeg skal snart et smut til Artemis og det er 6 år siden jeg var der sidst, så vil jeg lige høre om der er nogen der kan hjælpe med nye priser så man ikke står der med håret i postkassen . Er superfransk stadig inkluderet i basis prisen for en halvtime på 60 Euro? hvad koster megafransk ?. og til sidst hvad koster deep throat ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 16. Oktober, 2015 Jeg skal snart et smut til Artemis og det er 6 år siden jeg var der sidst, så vil jeg lige høre om der er nogen der kan hjælpe med nye priser så man ikke står der med håret i postkassen . Er superfransk stadig inkluderet i basis prisen for en halvtime på 60 Euro? hvad koster megafransk ?. og til sidst hvad koster deep throat ?Mener ½ time koster € 60,- incl. superfransk, deep throat tror jeg ikke koster ekstra, hvis pigen tilbyder det - derimod koster CIM (spritz in meinen Mund) uden kondom vist stadig € 60,-? - men regn ikke med at pigen sluger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. Oktober, 2015 CIM er 50€60€ per ½timeAnal er temmelig dyrt + 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg