Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde det på samme måde som Nille, jeg ville helst være altiv og knalde.

Men så blev jeg overtalt af Gina til at prøve olie pirring, tilsat lidt bondage og senere lidt blindfold. Og milde moses hvor er det godt. Det kan få mig op og ringe og give mig en udløsning som det at knalde ikke kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det fatter jeg så ikke for man skal da være blind, døv eller ligeglad for at misse signalerne... 

Mit motto er at et rigtig blowjob ikke varer under 40 min.... men ok - at få fyren til at sprælle og pive giver mig også en ret stor fornøjelse :):):)  

Men det er bare ikke sjovt hvis de ikke kan finde ud af at ligge stille og nyde!!! så dem på videoen har da fat i den lange ende med manchetterne :):)  

Tja Jazz, jeg tror det med at læse manden ( og andre) har noget at gøre med at være tilstede i nuet. 

Jeg har bemærket at I piger nyder det, når vi spæller og piver. Jeg har faktisk hørt ( jeg var blindfoldet) en vis pige grine lystent - og lidt satanisk - da jeg endnu engang fik forhalet processen. 

I øvrigt beriges oplevelsen meget når den tilsættes prostata massage og blow :)

Altså at ligge stille er ikke så sjovt, som at ligge og vride sig i manchetterne, eller at kunne række ud og nysgerrigt undersøge dig, mens du driller. Der ligger rigtig meget glæde og venter i dynamikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nope. :D Hvis det ikke tænder dig nok, hvordan skulle min lyst til at gøre det, så ændre noget for dig? 

Det kan jo sagtens tænkes at en tændt kvinde kan rykke på Nilles oplevelser.

Jeg har haft et par kærester, der selv blev sindssygt tændte af at sutte mig. Den ene faktisk så meget, at når jeg var tæt på at komme, så havde hun svært ved at koordinere sine egne bevægelser. Selvom det jo på en måde gik ud over den optimale fysiske stimulation af mig, så var det et kæmpe psykisk kick at opleve. Så vidt jeg forstår Nille(?) så er en del af hans kriterier for en god seksuel oplevelse at partneren er blevet tændt? Derfor kunne det vel godt gøre en forskel om den givende har lyst eller ej.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John8200

Synd for Plaskeren og Nille, at de ahr det sådan. Det afskærer dem fra helt fantastiske oplevelser.

Selv har jeg mange gange opnået stor nydelse og glæde uden penetation. Både i Gina Faith's kyndige hænder, men også i andres.

Penetration er nødvendig for at føle, du er en mand. Gensidighed og fælles nydelse er ikke kun for kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...