Hop til indhold
Buttman76

Gensyns glæde med Anni mariagervej 68

Recommended Posts

Min vej slog igår en smut forbi Anni på mariagervej.  Det var lidt over to år siden at jeg sidst havde set tøsen. Senest var det hos kat da hun arbejdede der.Anni stoppede, og jeg flyttede i en periode til Aalborg for og få styr på mit liv.flyttede så i sommer tilbage til Randers og tænkte at nu skulle Anni sgu have besøg af en gammel kending :-) 

Jeg har bevist holdt mig væk fra Anni,  men ikke pga dårlige oplevelser,  men mere fordi at tøsen gik i mit hjerte. Og efter ca 10 besøg hos hende da hun var hos kat kunne jeg mærke at der hos mig var en begyndende forelskelse, og Ja det er sgu svært og have følelser for sin favorit massage pige :$ 

Men savnede hendes smil og latter når vi hyggede så ja derfor bestilte jeg en tid hos hende igår.

Anni er en speciel og rigtig dejlig buttet tøs med et dejligt smil, flotte øjne og langt hår og en i mine øjne en fantastisk røv. Samlet set en smuk kvinde på 41.

Jeg tropper op og først kiggede hun bare og spurgte om det var mig der havde booket tid. Jeg sagde ja søde skat kan du ikke kende mig med skæg??? Hun kiggede et øjeblik og lyste så op i et stort smil og fløj mig om halsen med efterfulgt 5 minutters krammer samt nogle kys

Jeg klædte mig af og hun kom ind og begyndte på massagen. Vi snakkede løs om hvad vi begge havde lavet siden sidst. Mens hendes hænder arbejdede på min ryg og langsomt blev det mere og mere pirrende. Min røv, mellenkød,  boller og pik blev kælent nusset og masseret.

Da der var gået 30 min og hun nu selv lagde op til mere sagde hun. " skat vi kan ikke være sammen idag, først om 3 dage, men jeg skal nok gøre dig glad og tilfreds" jeg vidste jo så godt hvilken tid på måneden det var.

Hun smed så al tøj pånær trusserne og så skal jeg lige love for jeg fik mit livs blowjob :-D 

Hvis nogle herinde har set video med deepthroatqueen så behøver jeg ikke sige mere. Det var det videste blowjob jeg har fået til dato. Først langsomt og blidt, og derefter dybt og hurtigt mens hun sugende løs og pirrende med tungen, så ned og slikke på mellenkød og derefter fortsatte hun med og tage mig i munden mens hun listede en finger op i nr 2 ;-) 

Jeg holdt kun 10 min og kom med et brag ud over hendes bryster.

Vi snakkede færdig og kyssede lidt mens jeg fik tøj på.

Jeg betalte og hun hviskede mig kælent i øret at jeg skulle komme tilbage i næste uge til den store tur da hun selv var blevet tændt over mit blowjob :-) 

Det var en lille anmeldelse af mit nye besøg hos min favorit.

Pas på Anni,  hun er en stjerne og kunne jeg stikke af med hende så var jeg væk imorgen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

hulk der er noget der hedder thailisten som er under efterlysninger ,tjek der fremover hvis det findet  ,jeg fandt det du søgte på listen

Randers Thaimassage
Mariagervej 68 8920 Randers
Tlf. 50 51 02 77

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...