Hop til indhold
Gæst

Bernadette Fendi i Århus, Danmark

Recommended Posts

Har undersøgt på nettet og virker ok,

Der er erfaringer på engelske fora..

Har en løs aftale på fredag, ser dejlig feminin ud, supersprød og stram numse.

Er på job i Århus, så hvis det passer tidsmæssigt, så vil jeg besøge hende...

Romeomand 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt bernadette her til aften, kan bekræfte at det er samme person som billederne viser. Hun har de blødeste bryster jeg har oplevet på en ts, og virkede meget nærværende. Jeg følte mest for at være den aktive og hun virkede til at nyde det rigtig meget :) var en fornøjelse at være sammen med en så nærværende, klart en af de bedste oplevelser jeg har haft med en ts. Hun spurgte selv om jeg ønskede at være den passive, men det følte jeg ikke for her til aften, så ved ikke hvordan hun er på dette punkt. Havde dog ikke problemer med at holde sig oppe ;) 

Hun holder til i en lejlighed i Århus nær øgaderne. Ganske diskret hvis man altså kan finde en parkeringsplads :P  Kontaktede hende via whatsapp og hun svarede hurtigt. Tog en time men var ude efter ca 30 min. Dog er det min skyld da jeg mister lysten efter første omgang, jeg synes hun var alle pengene værd. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Rown.

Spørger fordi der står i et par af hendes annoncer at anal til hende er x-tra

Normal pris for en halv og hel er vel 1000 og 1500, jeg tænker 

At skal man betale ekstra for anal med en ladyBoy,  svarer det til at betale ekstra for dansk med en glædespige???

Var der anal med i prisen ,,,?

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hun skrev til mig at 1 time var 2000 og så er det inkl alt. Og 1/2 til 1500, kender ikke priserne i miljøet alt for godt men de erfaringer jeg har gjort mig, passer det nogenlunde med andre ts piger. Da det kom til betalingen sagde hun til gengæld at jeg selv måtte vælge hvor meget jeg ville betale. Valgte dog at betale hvad vi havde aftalt på forhånd da jeg mest går ind for faste aftaler så undgår alle parter at blive snydt :) men man kunne sikkert nok få det billigere men vil være synd at ødelægge oplevelsen pga et par hundrede til eller fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...