Hop til indhold
nordjyde_34

Rikke Solskin i Bording

Recommended Posts

Jeg havde torsdag i sidste uge pludselig mulighed for at ligge vejen forbi den lille midtjyske by Bording. Jeg har tidligere haft kig på Rikke Solskin, men har ikke fået det til at passe. Til min glæde opdagede at Rikke var på vagt, og hun var ledig på det tidspunkt der passede med køreturen:-) 

Selvom det langt fra er første gang jeg besøger en pige, bliver jeg fortsat nervøs og lidt forsagt ved modtagelsen. Rikke formåede lynhurtigt at få skabt en god stemning og så er hun bare super lækker og en smuk pige. Nå, men jeg ønskede 30 min med mega fransk, pengene blev udvekslet og jeg lånte toilet/bade faciliteter. 

Tilbage i hyggerummet sad Rikke klar i sin lille kjole og trusser. Hun modtog mig på sengen med dejlige dybe kys, så vi lige kunne lære hinanden at kende... Efter gode kys og kram fortsatte Rikke sydpå til en rigtig god gang fransk. Jeg fik hende op i en 69'er så jeg kunne smage lidt på varen. Om hun fakede en orgasme eller jeg faktisk slikkede hende til en orgasme ved jeg ikke, men dejligt var det. Egentlig ville hun nu gerne have den op, jeg ønskede egentlig bare og blive liggende på ryggen med min stive pik i hendes mund og sådan blev det. Hun vendte sig så, jeg havde frit udsyn til hendes arbejde samt fortsatte indtil jeg leverede hele ladningen i hendes mund (og den kom ikke ud igen:-) ) 

Rikke er en pige, jeg helt sikkert vil besøge igen, hvis tiden engang tilladder at ligge vejen forbi Bording igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har slettet en række indlæg og jeg vil endnu en gang anmode om at man undlader at bruge anmeldelser til moralske korstog og generel debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...