Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

har været hos Jade før og hun er fantastisk og nåede ik B2B hos hende og nu er jeg i tvivl om jeg skal vælge hende eller Navia her i weekenden :-)

Skrevet

Links tak .... ellers bliver det svært at hjælpe.

-Maestro

Skrevet

Jeg var hosNavia for et par uger siden og jo mere jeg tænker jo mere sikker er jeg på at jeg ikke kommer der mere.

der snakkes så meget om at hvis kemien ikke er der og så videre men men men

hun foreslog B2B jeg ville godt have en time med fuldpakke og hun ville have 1500 og det var okay med mig dajeg så fortalte hende at jeg godt ville slikke hende så ville hun have 200 mere så var vi ope på 1700 jeg sagde at så droppede vi slikkeriet ville ikke betale 200 kr for at tilfredsstille hende. Efter fuldpakken begyndte hun at lege med lillemand igen jeg sagde at det kunne hun godt spare sig for han er død efter en gang, hun sagde at hun ikke ville vække ham men give en speciel massage som jeg burde få hver dag fordi det ville forlænge tiden før jeg ville få udløsning, sød tanke men det jeg opnåede var en meget øm lillemand i to uger, hun var meget hår i den massage. Efter massagen gik vi i bad sammen.

jeg har aldrig besøgt Jade men læst en masse godt om hende.

Skrevet

Jeg kender ikke Jade men har lige haft en forfærdelig oplevelse hos Navia som virker udbrændt og uengageret.

Skrevet
  • Author

Lyder til det bliver Jade igen :-)

Skrevet

Har prøvet dem begge, JADE er det bedste bud fra mig ;-)

Skrevet
  • Author

Har prøvet dem begge, JADE er det bedste bud fra mig ;-)

spændt på hvor meget jeg kan få ud af hende, evt fuldpakke. 

Skrevet

Jeg var hosNavia for et par uger siden og jo mere jeg tænker jo mere sikker er jeg på at jeg ikke kommer der mere.

der snakkes så meget om at hvis kemien ikke er der og så videre men men men

hun foreslog B2B jeg ville godt have en time med fuldpakke og hun ville have 1500 og det var okay med mig dajeg så fortalte hende at jeg godt ville slikke hende så ville hun have 200 mere så var vi ope på 1700 jeg sagde at så droppede vi slikkeriet ville ikke betale 200 kr for at tilfredsstille hende. Efter fuldpakken begyndte hun at lege med lillemand igen jeg sagde at det kunne hun godt spare sig for han er død efter en gang, hun sagde at hun ikke ville vække ham men give en speciel massage som jeg burde få hver dag fordi det ville forlænge tiden før jeg ville få udløsning, sød tanke men det jeg opnåede var en meget øm lillemand i to uger, hun var meget hår i den massage. Efter massagen gik vi i bad sammen.

jeg har aldrig besøgt Jade men læst en masse godt om hende.

Hejsa.

Ja det med den ømme kan jeg nikke ja til , jeg skrev nogle ord om hende forleden ( tjek mine anmeldelser  )  og jeg kommer helt sikkert ikke igen.

Der er så andre som er glade for hende, skriver de ,   så det må være om til hver enkelt hvad de syntes .

Skrevet

Det blev Jade ;-)

hvad blev det til med Jade

Redigeret af KiroHerif

Skrevet
  • Author

hvad blev det til med Jade

B2B med afslutning + det løse

Skrevet

B2B med afslutning + det løse

det løse? 

Hvad er du sluppet af med.

Skrevet
  • Author

det løse? 

Hvad er du sluppet af med.

det løse blir ml mig og Jade

1000kr

Skrevet

Tak for svaret, tænker på at tage forbi i løbet af ugen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.