Hop til indhold
DenNysgerrige86

STELLA30 / mega fransk, 69, kys, dansk, strap-on og bondage.

Recommended Posts

Ja at lære er at leve siger de kloge men det er fanme dyrt at lære.

Jeg prøvede mig med overnævnte fra side6.dk

skal dog siges at jeg ikke kan linke så hvis en venlig sjæl gad og fuldende min post ville jeg være taknemlig :)

KONTAKTEN :

den sødeste danske kvinde stemme tager telefonen og vi aftaler en dejlig kæreste oplevelse i en time for 1800 med alt der falder os ind. Rode og rage og vi gør hvad der falder os ind siger hun. Fantastisk tænker jeg. Ægte kæreste oplevelse...

MØDET : møder op på den nævnte adresse og det er en lejlighed så jeg ringer igen og får af vide det er i kælderen ovre på den anden side. Har læst om det herinde men har aldrig prøvet det før (er stadig meget ny til alt det her) og det kom en smule bag på mig men tænker at det er vel ok.

Døren bliver åbnet af en blondt, ung og pæn dame men hun fatter ikke det mindste dansk.

hun ligner ok pigen fra annoncen men det er på ingen måde hende. Hendes brystet er nærmest ikke eksisterende og hendes smil så jeg aldrig noget til i løbet af hele seancen.

Så snart jeg er indenfor bliver jeg ført ind i et (MEGET) lille værelse. Her er næsten helt mørkt ø. Nej. Ikke hyggeligt. Mørkt...

Hun står med hånden fremme og du som jeg er smider jeg 9 x 200 lapper i hånden på hende og hun smutter igen.

Mens hun er væk får jeg set mig omkring og ser at sengen er et latterligt eksempel på netop dét. Har ligget bedre i et telt på Roskilde på hell night. Ultra slidt seng..

AKTEN :

Hun kommer tilbage og beder lægge mig på ryggen og hun hopper ned for enden og sutterne lidt på den. (Hvilket hun faktisk gør rigtig fint) Masser af tunge og rigtig godt sug.

prøver at tage hende på de slidte bryster men min hånd bliver skubbet væk, prøver at fjerne hendes hår for bedre at kunne nyde udsynet men så bliver min hånd fejet væk igen..

tænker det ikke er helt som aftalt og dertil spørger jeg hende om vi ikke skal hoppe i en 69er så det ikke kun er mig der får. Det er fint og hun smækker stængerne om hoved på mig.

Nu går jeg måske over stregen og sig endelig til hvis jeg krydser en grænse. Så må jeg lære af det.

idet hun smækker stængerne over mit hoved fortryder jeg. For det først lugtede hun ikke godt. Det vil jeg mene er uacceptabelt i denne branche og mange andre steder. Fy for satan. Den anden ting er at jeg aldrig har set så meget kød imellem benene på en pige før.

Nåede aldrig at finde klitoris inden jeg måtte smide hende af igen. Føj.

Beder hende om at hoppe af og fortsætte alene igen og på plussiden får jeg lov at komme hende i munden hvorefter hun løber afsted igen.

Nu har jeg ligesom fået alt ud af denne situation tænker jeg og overvejer at gå allerede nu efter Ca 15. Men spørger og hun siger at jeg må komme 2 gange (som aftalt) og jeg tænker hvad faen. Hun får lov til at massere mig et kvarters tid og tænker at nu må hun til det igen hvis vi skal have gummi på banditten. 

Men men men .

Jeg spørger om vi kan ligge og snakke og kysse lidt for at komme i stemning men hun siger Ingen kys !!!!! (WTF)

HAVDE KØBT MIG EN KÆRESTE OPLEVELSE  

Lige dér vælger jeg at  pakker jeg mit shit og glemte alt om udlæsning nummer 2.

da jeg siger at jeg nu tager hjem smiler hun og siger "okay, your choice"

Det skal lige siges at det er altså det først smil jeg har set fra hende .

ikke det fedeste..

ALT I ALT :

Kvinden : 7 / 10

flot og ung og god røv men intet smil. IKKE HENDE PÅ BILLEDERNE. 

Udførelsen : 3 / 10

fik på ingen måde hvad jeg havde aftalt.

igen kys, ingen røren,  ingen smil, igen indlevelse og ingenting andet end et udmærket blowjob. Gad ikke engang gå igang med at knalde hende.

Stedet : 3 / 10

Ikke særlig diskret og alt for rodet og mørkt og mystisk. Radioen stod bare på en gang radio nova og halvdelen af tiden hørte jeg reklamer eller en dun irriterende kvindelig vært :/

konklusion : Hold jer for guds skyld langt væk. Hun kunne evt bruges til et blæs men syntes ikke engang hun skal have den bekræftelse. 

Havde håbet på en fantastisk oplevelse men jeg har stadig den oplevelse til gode hvis vi ikke snakker klinik.

jeg søger trist videre efter den perfekte oplevelse :/

God dag til folk derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den (advarsel) og for at generalisere lidt: Alle annoncer skrevet med store bogstaver, som henviser til Vigerslevvej i Valby, har et meget dårlig ry, og lugter lidt af ufrivillig arbejdsindsats fra pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den (advarsel) og for at generalisere lidt: Alle annoncer skrevet med store bogstaver, som henviser til Vigerslevvej i Valby, har et meget dårlig ry, og lugter lidt af ufrivillig arbejdsindsats fra pigerne.

det er hermed skrevet bag øret :) tror jeg fremover vil prøve mig med en halv time og så "se pigen an" på den måde. Så er det i hvert fald ikke lige så mange penge man føler der ryger ud af vinduet hver gang det fejler ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gå efter de etablerede klinikker til at begynde med ellers man let snydt i begyndelsen. Mansiongirls, sexyclub, gentlemenshouse og den slags. Der bliver man ikke rullet. 

Hilsen Gummidrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet en enkelt gang hos pussy galores og var forbi Amanda doll. Det var også et super møde og hun var smuk og forstående og det var skønt men syntes det er mange penge hvis man også skal have en ekstra service oveni. Men på den anden side er der langt større succes rate.. det er værd at tænke over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

1800 for en time er da way out. Den pris kunne meget let pruttes ned, men hvad gør det i øvrigt når hun så viser sig at være totalt lousy. Tja lommesmerterne ville så være blevet lavere, men man ville måske så bare tro, at nedslaget var årsagen til en ringere oplevelse. Surt show anyway!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som ved om omtalte 'Stella30', er samme pige som 'Stine?. Der annonceres under samme nr. & sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var flere rum i lokalet (måske et enkelt eller 2 til)

men det var usselt og beskidt.

Jeg snakker sjældent grimt men har heller ikke haft så dårlig en oplevelse før (dog ikke ubehagelig)

Jeg er begyndt på SD og tvivler jeg kommer forbi en GP foreløbigt.

men skuffelsen var også mest pga den ualmindelig ringe kontakt og glæde i pigen samt gennemført fake reklamation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...