Hop til indhold

Maya fra kolding

Featured Replies

Skrevet

Lyder næsten for godt til at være sandt

Billederne taet i betragtning af hendes timepris, er der noget der ikke stemmer

Har du ringet/sms'et hende?

Mulig fake - prøv at google søg hendes billeder :-)

Redigeret af exostar

Skrevet

Hej

Prøvede lige at lave en Google søgning og fik dette så hun er nok ikke helt ægte

Skrevet

Hej,

En hurtigt søgning på eroguide, gav det resultat:

Skrevet

Har skrevet med hende idag, virker UTROLIGT utroværdig og useriøs. 

Har IKKE booket nogle tider, og kommer heller ikke til det....

Skrevet

For godt til at være sandt !!! 

Hurtig beslutning ! - hun skulle prøves ! Prisen og foto - det kan sgu da ikke passe …. Nå men fik kontakt og bekræftet at foto var REAL hende.

Aftalte en tid og drog afsted en smule forbeholden for om alt det gode kunne passe ? 

Fik adresse som var bekendt fra tidlige besøg hos en anden (husker ikke navn) som faktisk gjorde det OK hvis man er til slime piger.

Nå men dagens oplevelse: Pigen på billederne må have stået lige ved siden af den hende jeg besøgte "Maya" for hun var ikke HELT genkendelige trods 

ved bestilling af tid, havde hun bekræftet at billederne skulle var REAL. (Måske fotografen har tilsendt hende de forkerte billeder). Men om alt er, så mødte jeg faktisk en skøn og alders mæssig (+/- 3 år)sød og smilende pige fra Italien, havde besluttet mig, at "flotte" mig med 30 min til den nette sum af 600.  Okey, lige kommet ind i legeværelset blev jeg spurt "how long time" og må ærligt tilstå at var 30 min nu nok !!! hun var dejlig, krop OK der var god kemi, skulle jeg være flottenheimer med 60 min til 900 ??? 

NEJ lad os starte med den 1/2 time normalt er der nok "tryk" til 2 gange i den tid,  hvis HUN er lækker og sød, og det må man sige hun var. 

Så i gang med det sjove tøj af, kigge hinanden an og jo lad os så komme i gang !!! Først lidt sut på Günter uhm det var skønt, godt der var mulighed for at fordoble 

30 min til 1 t for kun 300 det ville helt sikkert blive aktuelt. På samme tid bliv fingrene puttet stille og kærtegnede puttet op i fissen, WAUW hun var så fugtig ! for pokker ham Günter var sikker på at 30 min IKKE var nok, besked til betaleren du skal NOK lige smide lidt flere gryn … hun skal sgu da nydes og have hele maskineriet. 

Så kom vi til min yngling - 69 men så skete der noget ! Hør her hun er virkelig en jeg kan tænde på ...MEN MEN fik lige hovedet ned til SLIK og en petit fisse som bare havde den værste lugt jeg nogen sinde har oplevet. Hovedet kom  hurtig OP igen og så hurtig en tur på galopbanen og afslutning inden for max 15 min øv, øv og atter øv.

Måtte smutte en tur hjem med "lugtende fingre og Günter som melde ud at hvis dette skulle gentage sig ville han ikke kunne levere varen …. 

15 Min havde været LÆNGE nok, Kan du ikke lide mig, blev jeg spurt ? ...JO JO (men ikke din F….) Var i dejlig varm bad, og efter 3 glas rødvin da jeg kom hjem for at komme af med min SMAG i munden, bliver mandag nok OK alligevel.

Kort: 

Stedet = OK for mig i Kolding diskret.

69 = Så skal HUN på 69 kursus og VASKES IGEN OG IGEN 

Gentagelse = Helt sikkert HVIS Günter er med på den … Men det bliver sgu UP af bakke...

MAYA jeg kommer igen …. MEN først når din underdel er velduftende og "spiselig" 

Redigeret af Administrator
Slettet adresse.

Skrevet

Har også oplevet en frygtelig lugt fra missen. Billederne er falske, dem hun brugte tidligere var ægte. 

Hilsen Gummidrengen

Skrevet
  • Author

Når okay, men super. Tak for svarene :D tror bare jeg hopper over denne gang og leder lidt videre 8-) 

• 6 months later...
Skrevet

Hello you Gummidrengen , i would really like to think twice before you speak , you know me and you know all my pictures always was real. I understand that you don t like me but this is not nice to say untrue things about me. 

Thank you :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.