Hop til indhold
Tip toe

SMS eller ring...?

Recommended Posts

Hvad gør majoriteten af mænd når det skal bookes et knald, og hvad foretrækker pigerne?

I starten ringede jeg altid, fordi de virkede ligesom mest almindeligt. Der var ingen vej udenom - man ringede for en booking, og ikke for at stille alle mulige spørgsmål om; hvor hun er, hvornår hun rejser fra danmark, hvad er prisen og dit og dat.

Men efterhånden er jeg gået mere over til SMS, især fordi nogle piger virkelig har svært ved at udtale det gadenavn de er på, og fordi sprogbarrieren er mindre væsentlig med tekst.

Jeg kan se fordele og ulemper ved SMS hos pigerne; De kan tage imod bestillinger mens de er "optaget" og de kan holde styr på dialogen om hvem har spurgt om hvad.

Men SMS er åbenlyst også kommunikationskanalen hvor gæsterne kan irritere mere med useriøse spørgsmål. Og for gæstens vedkommende er det ikke fedt at modtage en reklame-sms fra en glædespige man besøgte tre mdr siden.

Ser både annoncer som foretrækker SMS, og dem som kun ønsker opringninger. Der ligger sikkert en masse histori bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke problemer med sproget, da jeg af flere årsager har fravalgt, at besøge udenlandske piger. 

Bruger tit SMS til, at lave aftaler, da jeg sjælden er alene på kontoret. Og det fungere fint med de fleste piger.

Og jeg har kun engang modtaget en reklame SMS, hvorefter jeg ringede vedkommende pige op og gav hende en skideballe i det tonefald, jeg lærte på sergentskolen for mere end 30 år siden.

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ringer altid, hvis det er en ny GP.

På den måde, kan jeg få et indtryk af vedkommende og få hurtigt svar på spørgsmål. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg foretrækker sms.

Debile idioter kan lettere skjule sig bag en stemme men afslører sig pr omgående på skrift.  mere end 1 dumt spørgsmål - så ved jeg at vedkommende er useriøs og at jeg ikke skal spilde tid på det... og så blokeres de bare :)  det er langt sværere i telefonen hvor jeg så tvinges til at være uhøflig og lægge på.... hader at være uhøflig selv om vedkommende er en idiot... 

Endvidere så gør det at jeg ikke gider opkald at jeg slipper for alle stønnerne, alle dem med spørgsmål de bare kunne have læst i annoncen og ikke mindst alle dem der synes de skal spilde min tid på at spørge mig hvordan analsex føles og hvor mange kunder jeg har på en dag  :)  det har jeg sleeeeeeeeet ikke tålmodighed til så man får næppe det absolut bedste indtryk af mig hvis man ringer.....

derimod en sms der er høflig, begavet og præcis får et hurtigt, sødt og klart svar tilbage og aftalen er i hus inden for ganske få svar :) det er 98% garanteret succes... 

sådan kan jeg godt lide det :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et dumt spørgsmål, men hvad

jeg foretrækker sms.

Debile idioter kan lettere skjule sig bag en stemme men afslører sig pr omgående på skrift.  mere end 1 dumt spørgsmål - så ved jeg at vedkommende er useriøs og at jeg ikke skal spilde tid på det... og så blokeres de bare :)  det er langt sværere i telefonen hvor jeg så tvinges til at være uhøflig og lægge på.... hader at være uhøflig selv om vedkommende er en idiot... 

Endvidere så gør det at jeg ikke gider opkald at jeg slipper for alle stønnerne, alle dem med spørgsmål de bare kunne have læst i annoncen og ikke mindst alle dem der synes de skal spilde min tid på at spørge mig hvordan analsex føles og hvor mange kunder jeg har på en dag  :)  det har jeg sleeeeeeeeet ikke tålmodighed til så man får næppe det absolut bedste indtryk af mig hvis man ringer.....

derimod en sms der er høflig, begavet og præcis får et hurtigt, sødt og klart svar tilbage og aftalen er i hus inden for ganske få svar :) det er 98% garanteret succes... 

sådan kan jeg godt lide det :) 

 

 

Måske et dumt spørgsmål men hvad er et dumt spørgsmål. der findes kun  dumme svare siger klicheren os alle sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et dumt spørgsmål, men hvad

Måske et dumt spørgsmål men hvad er et dumt spørgsmål. der findes kun  dumme svare siger klicheren os alle sammen

alt hvad der kan læses i annoncen er dumme spørgsmål....

jeg skriver 

PRISER: Priser og ydelser er simple - er det ikke nævnt er det ikke noget du kan få 

Almindelige frække besøg - bare dig og mig:

For de følgende ydelser er alle priserne er altid inkl GFE gensidig fransk, svensk og spansk

30 min dansk/fransk/græsk - 1000 kr. 
45 min dansk/fransk/græsk - 1500 kr. 
60 min dansk/fransk/græsk - 1800 kr. 
90 min dansk/fransk/græsk - 2500 kr. 
2 timer dansk/fransk/græsk - 3000 kr. 

Efterfølgende timer 1000 kr,- pr time

Bad sammen før/efter sex +200 kr. 
Fisting af min fisse +500 kr. (Jeg tilbyder IKKE anal-fist)

hvis man så skriver "hvad koster det" - så har man stillet første virkelig dumme spørgsmål..... for det står sort på hvidt.... mere end en gang i de fleste annoncer :)  og man har tilmed vist mig at man ikke engang har gidet gøre sig den ulejlighed at læse færdig.... dvs - man har heller ikke gidet læse det der stod nedenunder som er mine grænser for hvad jeg IKKE tilbyder..... så er muligheden for at komme til at besøge mig reduceret.... betragteligt.... 

så er der den der: "er du liderlig nu" - det er et MEGET MEGET MEGET dumt spørgsmål

eller

"har du fået meget pik idag" 

eller

"kan du godt lide sex"

eller..... du har sikkert fanget ideen..... det er virkelig virkelig virkelig hjernedøde spørgsmål..... de kommer i tusinder af varianter.... lige dumme alle sammen

 

Det er muligt jeg sælger en meget fysisk ydelse.... men jeg forventer en vis research og en vis stil og klasse og belevenhed hos mine købere..... det synes jeg personligt er fuldkommen rimeligt og det sikrer at alle (næsten) de besøg jeg modtager er virkelig dejlige mænd der foruden lysten også har den pli og profil jeg sætter pris på hos mænd generelt :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget jeg tit kan finde på at spørge om, er hvis jeg har set en pige med noget outfit, om det ville være muligt at se hende med det på. Hvis det tænder mig.

Det gør måske ikke lige nogen forskel på, om jeg ellers ikke vil møde hende, derfor kan det måske godt være et dumt spørgsmål, på den anden side er det vel en del af servicen.

Man kan også sige, der er større chance for pigen bag annoncen er real.

Del dette indlæg


Link til indlæg

iøvrigt ærgeligt,at ingen af de etablerede danske klinikker yder den service at man kan booke en tid via sms.

som en anden skrev,kan det godt være svært og ringe fra arbejdet eller hjemmefra,men meget nemmere og lige sms til klinikken og spørge om man booke en halv time kl 20 hos xxx.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

iøvrigt ærgeligt,at ingen af de etablerede danske klinikker yder den service at man kan booke en tid via sms.

som en anden skrev,kan det godt være svært og ringe fra arbejdet eller hjemmefra,men meget nemmere og lige sms til klinikken og spørge om man booke en halv time kl 20 hos xxx.

Det kan man da også... Bare ikke fra hemmeligt nummer.. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget jeg tit kan finde på at spørge om, er hvis jeg har set en pige med noget outfit, om det ville være muligt at se hende med det på. Hvis det tænder mig.

Det gør måske ikke lige nogen forskel på, om jeg ellers ikke vil møde hende, derfor kan det måske godt være et dumt spørgsmål, på den anden side er det vel en del af servicen.

Man kan også sige, der er større chance for pigen bag annoncen er real.

Se DET er ikke et dumt men derimod et meget reelt spørgsmål....  det fortjener altid et høfligt svar.... uanset om pigen er til den slags eller ej.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

alt hvad der kan læses i annoncen er dumme spørgsmål....

jeg skriver 

hvis man så skriver "hvad koster det" - så har man stillet første virkelig dumme spørgsmål..... for det står sort på hvidt.... mere end en gang i de fleste annoncer :)  og man har tilmed vist mig at man ikke engang har gidet gøre sig den ulejlighed at læse færdig.... dvs - man har heller ikke gidet læse det der stod nedenunder som er mine grænser for hvad jeg IKKE tilbyder..... så er muligheden for at komme til at besøge mig reduceret.... betragteligt.... 

så er der den der: "er du liderlig nu" - det er et MEGET MEGET MEGET dumt spørgsmål

eller

"har du fået meget pik idag" 

eller

"kan du godt lide sex"

eller..... du har sikkert fanget ideen..... det er virkelig virkelig virkelig hjernedøde spørgsmål..... de kommer i tusinder af varianter.... lige dumme alle sammen

 

Det er muligt jeg sælger en meget fysisk ydelse.... men jeg forventer en vis research og en vis stil og klasse og belevenhed hos mine købere..... det synes jeg personligt er fuldkommen rimeligt og det sikrer at alle (næsten) de besøg jeg modtager er virkelig dejlige mænd der foruden lysten også har den pli og profil jeg sætter pris på hos mænd generelt :)  

Og så ved du jo; De mænd der sender "stønne-beskeder" på SMS, de skriver med den ene hånd og laver  you-know-what med den anden. :)

 

Generelt ER det også mere praktisk for den besøgende at booke på SMS. Så kan man lave en booking i et åbent kontormiljø omgivet af kollegaer, som ikke ved hvad man lige gjorde.

Særligt PG burde komme med på SMS-booking (hvis det da ikke allerede findes?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...