Guest Storpik33 Skrevet 13. September, 2015 hej vi vil lige høre om nier friske på et gang bang en fredag aften med til dejlige piger? Nærmer info kommer, men lige nu er det tidspunktet vi gerne vil finde sammen med jer mellem kl 17-19 eller 19-21 da vi har hørt mange sige hvorfor ikke om aftenen. PS. Det er vores første gang. Og det er i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 13. September, 2015 Kl. 17-19 vil passe mig fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 13. September, 2015 Lidt flere oplysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 13. September, 2015 19-21. Men dagtimer passer mig bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2015 Er da fdrisk, men om aftenen får i ikke noget ud af der kommer aldrig ret mangedet er ikke nemt af slippe hjemmefra om aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2015 Tidspunktet er fint. Er frisk, men vil gerne høre lidt mere om pigerne først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 14. September, 2015 Lyder godt men mere info og 17-19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 14. September, 2015 Måske frisk lidt mere info om pigerne vil afgøre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 (edited) Måske frisk lidt mere info om pigerne vil afgøre det Kl 17-21 lyder da fint Vi skal se billeder og pris før vi kører ud til ukendte piger.... måske kan vi køre sammen Redigeret 14. September, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynx 88 Skrevet 14. September, 2015 (edited) Samme - 17-21 lyder fint, især hvis man ikke lige kommer fra lokalområdet.Og jeg må bistå mig Nille, lidt mere information kunne være et stort plus! Redigeret 14. September, 2015 af hhpp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 14. September, 2015 hej vi vil lige høre om nier friske på et gang bang en fredag aften med til dejlige piger? Nærmer info kommer, men lige nu er det tidspunktet vi gerne vil finde sammen med jer mellem kl 17-19 eller 19-21 da vi har hørt mange sige hvorfor ikke om aftenen. PS. Det er vores første gang. Og det er i Jylland. Hvad med en egnet lokalitet - har I det ?Ellers kan jeg måske hjælpe ..... ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 Hvad med en egnet lokalitet - har I det ?Ellers kan jeg måske hjælpe ..... !Vi ved ikke hvor det bliver endnu... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nskh 29 Skrevet 14. September, 2015 Jeg er frisk hvis I får stablet noget på benene men ja et postnummer, info om pigerne og priser ville hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 15. September, 2015 Hvis det virkelig er to søstre (...somaltså er søstre til hinanden...) så fortæller min stærkt depraverede moral mig at jeg skal deltage. Lad os få noget information :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 20. September, 2015 Erfaringen siger at det er lettere at skaffe fyre midt på dagen - vel og mærke de gode. Det er også rigtigt at en del fyre kun kan om aftenen. Jeg kan dog begge tidspunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mbh8660 18 Skrevet 20. September, 2015 17-19og jeg tilslutter mig koret af onde ånder og siger: mere info tak :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 20. September, 2015 Afhængigt af slutdato og pris, så er jeg fresh! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 25. September, 2015 Hvis dato, sted og pris er ok er jeg også frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg