Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg har tidligere har gode oplevelser her, både i Hellerup dagenen, men også bed Hans Knudsens Plads. Er der nogen der har været forbi fornylig og kan anbefale nogle af pigerne? Tidligere var der som regel et par unge lækre piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Jeg har tidligere har gode oplevelser her, både i Hellerup dagenen, men også bed Hans Knudsens Plads. Er der nogen der har været forbi fornylig og kan anbefale nogle af pigerne? Tidligere var der som regel et par unge lækre piger. 

Nææh, ikke for mit vedkommende.

Jeg kom ved et tilfælde forbi i Hellerup den anden dag, og fra bussen syntes jeg at kunne se et "Til salg"-skilt i ejendommen. Jeg ved ikke helt, om det var "stedet", der var til salg, eller om det var en anden lejlighed.

Stedet på Knudsens Plads har jeg stor veneration til overs for.

Det var min entre til denne verden, og dengang hed det "Kanya". Jeg kom efter gode anbefalinger på Gimel for at få lidt massage og ville ellers som nybegynder afvente, hvad der ellers skete.

Jeg kom ubesværet ind, da jeg ringede på og havde håbet på ejeren af etablissementet, da hun jo så lækker ud på billederne. Desværre – eller hvordan jeg skal udtrykke det relativt til mine forventninger – blev jeg vist ind til Jenny.

Hun gav en god massage, koncentrerede sig efterhånden meget om udstødningsrøret, og da jeg på opfordring var blevet vendt om, spurgte hun, om ikke min endnu slatne manddom skulle behandles.

Joh, det skulle den da gerne, hvis muligt, og så tog hun fat. Jeg hev i min iver hendes store flotte nødder ud af den stramme indespærring og fik efterhånden både spansk og svensk. Hun nåede såmænd også at smide alt tøjet, før jeg fik den afsluttende nakkemassage.

Ak ja, det var i 2009, og det blev min indgang til denne verden. Nu må Comeback så komme tilbage og bebrejde mig mine minder som irrelevante.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har for nylig været igennem en foryngelse, så Min er blevet chef. Hun er flot og en dygtig massøse. Til at hjælpe sig har hun et skiftende galleri af unge, lidt uinteressante piger. 

Savner Jenny, gode bryster og det bedste svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu ser hjemmesiden ret intetsigende ud. Man kan aflæse telefon og åbningstider. Indtil for nylig har der da været et par billeder af nogle søde piger. Jeg passerer jævnligt forbi stedet, men hvorfor de er blevet så anonyme, ved jeg ikke. - På en måde er stedet ret "indiskret". Som nabo har klinikken et lokale, hvor nogle taxi-chauffører holder pause, og de står ofte udenfor og ryger. De følger rigtig godt med i trafikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil lige melde ind på denne tråd...

Var en smut forbi Siam Elephant for et par uger siden, og var heldig at løbe ind i May / Mei :-) Hun er vistnok forholdsvis ny på stedet, og er efter min mening en rigtig flot og super charmerende thaipige. Hun taler godt engelsk og giver en kanongod massage ;-)

Pluto

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.siam-elephant.dk/

Det ser ud til, at der er kommet et par nye piger hos Siam Elephant. En af pigerne - umiddelbart køn og slank - er fotograferet i samme røde dress, som en tidligere pige - Yomi - optrådte i for et års tid siden. Jeg vil overveje at besøge hende og få listet kjolen af hende. Det med at smide tøjet står ganske ikke nævnt i pigernes tilbud, men hva' - mon ikke alligevel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...