Hop til indhold
Romeomand

Nat i KBH...

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet min ladyboy Nr. 2.

Efter Jenny i Vejen, faldt valget på Nat i sølvgade i KBH. 

Jeg er som tidligere nævnt til meget feminine Ladyboys og Nat lever helt op til dette.

Fik en aftale i stand og ankom efter møde, Metro til Nørreport og en 1,5 km gåtur alligevel 40 min for tidligt.

Fik en øl,og en kaffe på Kruts Carport og mødte op i Nr.  92b 10,min for tidligt.

Havde bestilt en halv time til et kilo og blev mødt af en ældre thai dame i døren , kl var ca. 20 og jeg håber bare at Nat var i form.

Blev vist ind i rummet lige indenfor døren og Nat dukker op da jeg er ved at smide jakken. Hun er i hot pants op en top, ligesom min første

Oplevelse med Jenny, er der tale om en slags uniform??, en kjole ville være en dejlig afveksling. 

Vi får klaret det økonomiske og går stille og roligt igang. 

Hun er sød og super slank med fin rund numse og et par ret store og temmelig hårde bryster, not natur...

Sexen er god og hun lever helt op til forventningerne til en blid omgang med mig ved roret, 69, doggy og missionær, som at have sex med en ung kvinde,  med den lille forskel,  hehe.

En meget vellykket omgang, der vel tog 40 min inden jeg igen stod på gaden.

Ved ikke om jeg nu har fået styret min nysgerrighed og lyst til ladyboys,  er ikke blevet skræmt,  men med to gode oplevelser vil jeg nok holde en pause, og vende tilbage til pigerne...

Men som tidligere skrevet,  hvis man har denne fantasi om en ladyboy eller shemale,  så lev den ud, you only live this one time...

Romeomand 

Redigeret af Romeomand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...