stor dick 43 Skrevet 13. September, 2015 havde været hos clara før med en ven som desværre for min side er endt i forhold nu ...så havde søgt efter en eller flere herfra til at være med til at gennemkneppe clara .....efter et pardage lykkes det at få en aftale istand med en anden hulbror herfra ...havde egentlig håbet vi kunne blive 3 eller 4stykker der kunne ordne hende sammen da jeg kunne se hun faktisk modtog helt op til 5fyre ......men vi fik ringet derud igår og bestilt en tid til en fræk 3kant i 1 1/2 TIME ...........hold nu op den tøs kan li pik og det er i alle huller ...hun startede med at sutte os begge 2 godt stiv og påføre os gummi hvorefter vi kneppede hende på skift i meget kort tid før hun selv nævnte at hun gerne ville have en pik i hvert hul altså både i fissen og røven ...ja sku så var vi ligesom igang vi kneppede hunde højst i 10min i begge huller før hun satte i et ordenligt hul og kom helt vildt ude over vores pikke FRÆKT ....vi fik spurgt om vi måtte prøve atkneppe hendes fisse samtidig ....og frem kom det frækkeste smil der sagde meget gerne ....det var noget der os passede tøsen for 5min efter satte hun i endnu et kæmpehyl og næsten skreg jeg kommer ud over jeres pikke frækkere troede jeg ik det kunne blive indtil vi fik prøvet at begge 2 at liste vores pik og i hende analt altså dp analt ...der klynkede hun sku som jeg ik har set før men overrasket over at vi kunne kneppe hende analt samtidig .....vi endte med begge to at flågummiet af hvorefter hun lagde sig imellem os og legede med sig selv og bedte om vi sprøjtede hende til med sperm ...hvilket vi så bestemt gjorde i største stil .............clara du er en stjerne i vores øjne og bestemt ik sidste gang du bliver aflagt et besøg fra vores side nu skal vi bare lige finde 3fyre mere så vi kan være 5om hende ....det ville være super frækt og tror sku hun ville klare det til ug lol ...........og tak for at springe til harrybbface det varen førnøjelse at lære dig at kende 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2015 Sikke en beretning!! Hun er fucking fræk!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 13. September, 2015 ja hun er sku for vild den tøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 199 Skrevet 13. September, 2015 Gisp, og var der cam på, havde det sikkert været blevet årets film! Godt gået!! /Dfyr_36 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 662 Skrevet 13. September, 2015 Hvad betalte i pr person for den oplevelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harrybbface 27 Skrevet 13. September, 2015 3900 for halvanden time, og det var det absolut værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 13. September, 2015 jeg er helt enig med dig og forresten tak for igår hehe....det var fandme frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 13. September, 2015 3900 for halvanden time, og det var det absolut værdForstår godt hun kommer, når hun får 7800 for 1,5 time. (Undskyld). 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 13. September, 2015 jeg syns ihvertfald det var pengene værd og det gjorde min makker åbenbart os kan jeg læse .....men det er jo self hvert mands eget bord om man vil give den pris .....vi ville gerne og var yderst tilfreds 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 13. September, 2015 3800 pr person??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 13. September, 2015 3900 pr person for 1 1/2 time og med dobbelt anal og dobbelt i alle huller hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 13. September, 2015 3900 pr person for 1 1/2 time og med dobbelt anal og dobbelt i alle huller heheså springer jeg fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 13. September, 2015 Gid der var ti piger som ville gennemkneppe mig for 2x3900kr.:D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 14. September, 2015 ja det ville være lækkert hvis vi os kunne få det sådan lol ....men syns det var det hele værd hun er sku top fræk den tøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. September, 2015 er du gal hvor skal jeg lige have justeret mine priser tror jeg men fed beretning - det var læsning lige efter mit hoved 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 14. September, 2015 hva er prisen for halvanden time hos dig med dobbelt anal og 2 i fissen os ....pr mand hvis vi er 2 lyder som om jeg skal besøge dig hehe kan jo godt li at sparre penge selvom jeg nu egentlig os var godt tilfreds med hva jeg fik for dem .....og hvor møder man dig henne...mvh stor dick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. September, 2015 (edited) hva er prisen for halvanden time hos dig med dobbelt anal og 2 i fissen os ....pr mand hvis vi er 2 lyder som om jeg skal besøge dig hehe kan jo godt li at sparre penge selvom jeg nu egentlig os var godt tilfreds med hva jeg fik for dem .....og hvor møder man dig henne...mvh stor dickSend PB Redigeret 14. September, 2015 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 14. September, 2015 hov hov Jasmin du behøver ikke lære noget om at justere priser hehe kan godt li din humorjeg synes det lyder som en FED oplevelse men langt over hvad jeg vil kunne betale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 En sandwich koster 30 kr. nede i supermarkedet Ellers fræk anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 hihi tak for en sjov oplevelse stor dick og harrybbface var top dirty og stiller jeg gerne op til igen sf knus clara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 26. September, 2015 En sandwich koster 30 kr. nede i supermarkedet Ellers fræk anmeldelse Ha ha Nille, du er en nørd. . Men du m lige sige til når vi skal besøge hende Clara til en stor tur! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 i er meget velkommen banditter hihi vil jeg glæde mig til knus clara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. September, 2015 i er meget velkommen banditter hihi vil jeg glæde mig til knus clarahar ik råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 26. September, 2015 Hej Drenge, Det var skandale en af de frække oplevelser.... Godt gået ! men i kan sku flyve til Italien for den pris Eller en uge til et østland og der er den oplevelse garanteret til købe til 1/10'af prisen... Nåh men fedt Til Clara kan man kun sige wow flot og fræk ser du ud ... Men tror ik jeg får råd søde ;( 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 100 Skrevet 4. Oktober, 2015 Link til Clara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg