Hop til indhold
saccy

Berlin / IFA Messe samt Anni-Porsche

Recommended Posts

Min tur til berlin

Var planlagt at jeg skulle til Messe til IFA, men selvf. var planen os at møde nogen tøser, komme på FKK klub, enten Artemis eller Anni,
Jeg kom til Berlin lørdag aften og tog direkte ind på mit hotel, der efter åbnede jeg pc'en op for at søge efter min endelige distination.
Mit valg gik på Anni, jeg ringede på, kom ind af døren og blev modtaget en en super lækker lidt ældre kvinde, men shit hun var fræk, hun talte perfekt englesk.
Jeg kan desværre ingen tysk så det var til tider ret svært at kommunikere med de andre, men det gik da.
Der var mere eller mindre gang i den konstant, pigerne blev kneppet i hals og fisse om og om igen, det var meget ala gangbang, jeg kom personligt 3 gange den aften inden de lukkede kl. 23
Dagen efter var det på Messe også ud og have mad efter ved en 6 tiden, efter mad så tog jeg og nogen venner på stripbar, det blev Rush Hour, udemærket strip klub,
Fik brugt en masse penge på tips og til sidst inden jeg gik hjem i handjob/blowjob af en super lækker ung tøs
Dagen efter gik jeg igen på Messe men gik tidligt da jeg havde snakket med hende bar damen ved Anni, hun sagde at hun var på arbejde om mandagen og jeg skulle tag og kigge forbi.
Det gjorde jeg så, kom kl. 1, og var on and off hende fra kl. 2 til kl. 8, og SHIT mand, hun tog virkelig tid med mig, det var som total jing og jang, vi gik til tider ind bag ved for at hygge alene.
Helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer der!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...