Hop til indhold
Guest Nordjyden37m

Dejlig oplevelse med par i Nordjylland.

Recommended Posts

Guest Nordjyden37m

Kære alle

Efter lidt overvejelse tillader jeg mig at skrive et par ord om en dejlig oplevelse jeg havde forrige  onsdag. 

Jeg havde skrevet lidt med manden bag denne annonce - https://annoncelight.dk/showad/190055. Jeg havde aldrig deltaget i en trekant, men tanken har længe rumsteret i hovedet på mig. Dog havde jeg slået det ud, da vores ønsker/økonomi var lidt for langt fra hinanden. 

Ud af det blå skrev manden tilbage. De havde talt sammen og var nu klar - og der var nu nogle vildt lækre fotos af hende. Vi skypede sammen (ville gerne tjekke ægtheden) og aftalte de nærmere detaljer. Meget flink mand. 

Dagen kom. Vi havde aftale kl. 21.00 hos mig. Kvinden så fantastisk godt ud. 35 år, men kunne snildt have sagt sidst i 20'erne uden jeg havde undret mig. Hendes bryster var et kapitel for sig! Hold nu op. Flotte og runde - fantastiske.

Vi startede med et køligt glas hvidvin og vi talte godt sammen alle tre. Super søde og ærlige mennesker. Fortalte at det blot var fjerde gang de var ude sammen, så de var stadig lidt nervøse. 

Efter glaset gik kvinden op for at klæde sig af. Vi drak færdig og gik kort tid også op i soveværelset. Der lå hun! Hvide selvsiddende og flot undertøj. Et smukt syn. 

Jeg vil ikke gå i detaljer, men alt foregik blidt og roligt, som vi havde aftalt. Vi tog hende på skift, og sammen - frækt syn at knalde hende, mens hun suttede mandens pik - og omvendt. Efter et par timer endte jeg med at komme (hvilket ikke var første gang) i ansigtet på hende. Det var første gang hun havde prøvet det, sagde hun.

Alt i alt en fremragende oplevelse - især for en "tre-kants-jomfru" som jeg dengang var.

Redigeret af Nordjyden37m

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordjyden37m

Alt i alt 3200. Lyder selvfølgelig af meget, men min førsteprioritet var, at vi ikke skulle koncentrere os om tiden. Derfor god tid til samtale inden, hvidvin samt lidt "tilkøbsydelse", fx. at komme i ansigtet. Nedenstående er sakset fra vores mailkorrespondance: 

"sex med kondom
Anal er med kondom, samt koster 500,- ekstra (ikke alle dage det tilbydes. sandwich, tilbyder vi også hvis kemien er til det. Prisen er 2000,-"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...