Hop til indhold
AntonH

Når man tilfældigt møder en GP

Recommended Posts

Jeg stod forleden i et supermarked lige ved siden af en GP, som jeg inden for det sidste års tid har besøgt et par gange med ihærdig glæde. Vi vekslede ingen ord, gav os ikke til kende, lod begge som ingenting (i så høj grad, at jeg slet ikke kan afgøre, om jeg blev genkendt). Det er jo på den ene side diskret og praktisk, på den anden side altså mærkeligt. Sker det tit? Kender I til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville nok blive lidt stødt på min forfængelighed eller hvad det nu hedder, hvis en pige jeg havde besøgt nogle gange ikke kunne huske mig :) Men er det ikke en situation jeg har oplevet på egen krop, bortset fra en enkelt gang, da kom vi vist til at smile til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stod forleden i et supermarked lige ved siden af en GP, som jeg inden for det sidste års tid har besøgt et par gange med ihærdig glæde. Vi vekslede ingen ord, gav os ikke til kende, lod begge som ingenting (i så høj grad, at jeg slet ikke kan afgøre, om jeg blev genkendt). Det er jo på den ene side diskret og praktisk, på den anden side altså mærkeligt. Sker det tit? Kender I til det?

Nej, men du må jo besøge hende snart igen og høre om det var hende i supermarkedet? - og så høre om hun genkendte dig og om hun ikke syntes at det var helt fint at du ikke hilste - men ofte er det svært at genkende folk med tøj på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beskrivelse af lignende møder har været oppe i en eller måske nok flere tråde tidligere på General Debat, kan dog ikke lige huske hvad den/de tråde havde som overskrift, men konklusionerne har altid været, hold en lav profil uanset om du eller hun er alene, hvis I ikke kender hinanden rigtig godt, det synes jeg ikke, at der lader tilS

Synes generelt at du skal hold en lav profil, så kan du tage 'problemstillingen' op med hende ved næste besøg. Og hvis der ikke er noget næste besøg, så er svaret klart nok, Glem alt om fortiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøgleordet er vel: Diskretion!

Når vi mødes med pigerne i forbindelse med deres job, så kræver vi diskretion fra deres side. Den diskretion gælder naturligvis begge veje, og derfor er de - i min optik - at betragte som enhver anden fremmed man møder på gaden.

Jeg har ikke selv oplevet at møde en GP ude i "det civile", men er en gang under et besøg blevet fortalt at hun så mig en lørdag i gågaden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun oplevet det en gang herhjemme.. der var situationen anderledes, da hun troppede op som gæst til en fest jeg holdt med en veninde - så selvføgelig blev vi nødt til at give os til kende overfor hinanden omend det foregik meget diskret.

Ellers har jeg aldrig været ude for det i Danmark. Jeg har prøvet det en gang i Tyskland.... vi var begge meget diskrete. Jeg synes ikke det er underligt - det er jo en forretning det hele. Derimod synes jeg det er underligt når man møder folk fra swingerklubben uden at hilse - dog holder jeg som udgangspunkt altid meget lav profil medmindre de andre hilser først - på den måde kommer man aldrig galt afsted ;)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så er der varianten med at møde en GB, man har besøgt, i en swingerklub. Det har jeg prøvet et par gange. Her var der dog ikke behov for diskretion - begge gange kneppede vi sammen som vilde kaniner :-P  (uden dog åbent at delagtiggøre andre i vores tidligere relation).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var jeg meget mere hemmelighedsfuld omkring mine aktiviteter end i dag, så jeg kørte altid enten til Tyskmandsland eller til byer, der lå et godt stykke fra min bopæl.

I én af disse byer besøgte jeg så en GP'er, som var både køn, velskabt og sød, bevares, hun stod ikke umiddelbart foran en Nobelpris i molekylærbiologi eller lignende, men det var jo heller ikke det, der var fokus på.

Da jeg pludselig også fik arbejdsmæssige årsager til at besøge bemeldte by, blev det helt naturligt til en del gentagelser.

Og så pludselig en dag, hvor jeg står i den lokale Aldi, er der pludselig én, der siger hej, og pokkermig, det er hende. Hun havde anvendt den samme strategi med at tage langt væk for at jobbe, og så boede vi mindre end 3 kilometer fra hinanden.

Det blev så til et par enkelte besøg hos hende, men da jeg på daværende tidspunkt var i forhold, kunne jeg godt lugte, at det på ét eller andet tidspunkt ville ende i en katastrofe, så jeg lod det ebbe ud.

Om hun stadig er aktiv, ved jeg ikke, men har da stødt på hende enkelte gange siden uden ønske om at genoptage forbindelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...