Hop til indhold
Jess

Holbæk Thaimassage - dårlig behandling

Recommended Posts

Har lige aflagt besøg hos Thaimassage i Holbæk. Det er med stor beklagelse at jeg må sige, at det nu er 2. gang jeg måtte gå derfra med uforrettet sag. Jeg har tidligere haft rigtig gode oplevelser med Nataly og Mae, men jeg er åbenbart blevet blacklistet af ejeren, måske fordi jeg har prøvet at forhandle prisen på et HJ i forbindelse med en gang massage. Jeg efterlades også det indtryk, at man ikke ønsker en bestilling på 1 times oliemassage som jo fremgår af prislisten. Man forventer åbenbart, at der skal følge mere med. Kritikken vedrører ikke Nataly og Mae som er et par søde piger men derimod ejeren som er en sur mokke som vil bestemme suverænt over pigerne. Desværre har jeg nok sat mine ben der for sidste gang.

Jess

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige aflagt besøg hos Thaimassage i Holbæk. Det er med stor beklagelse at jeg må sige, at det nu er 2. gang jeg måtte gå derfra med uforrettet sag. Jeg har tidligere haft rigtig gode oplevelser med Nataly og Mae, men jeg er åbenbart blevet blacklistet af ejeren, måske fordi jeg har prøvet at forhandle prisen på et HJ i forbindelse med en gang massage. Jeg efterlades også det indtryk, at man ikke ønsker en bestilling på 1 times oliemassage som jo fremgår af prislisten. Man forventer åbenbart, at der skal følge mere med. Kritikken vedrører ikke Nataly og Mae som er et par søde piger men derimod ejeren som er en sur mokke som vil bestemme suverænt over pigerne. Desværre har jeg nok sat mine ben der for sidste gang.

Jess

Hmm, øv da også

De var ellers på min "TO-DO" liste inden for nær fremtid, især Nataly, men det er åbenbart mamasan der er "stopklodsen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Har lige aflagt besøg hos Thaimassage i Holbæk. Det er med stor beklagelse at jeg må sige, at det nu er 2. gang jeg måtte gå derfra med uforrettet sag. Jeg har tidligere haft rigtig gode oplevelser med Nataly og Mae, men jeg er åbenbart blevet blacklistet af ejeren, måske fordi jeg har prøvet at forhandle prisen på et HJ i forbindelse med en gang massage. Jeg efterlades også det indtryk, at man ikke ønsker en bestilling på 1 times oliemassage som jo fremgår af prislisten. Man forventer åbenbart, at der skal følge mere med. Kritikken vedrører ikke Nataly og Mae som er et par søde piger men derimod ejeren som er en sur mokke som vil bestemme suverænt over pigerne. Desværre har jeg nok sat mine ben der for sidste gang.

Jess

 
Jeg synes at det er spændende, at du stadig ikke 100% afviser at komme der igen. Jeg ville selv tale med "fødderne". Den omtalte mama san driver jo sin forretning som hun vil. Det er hendes klinik, og hende som sætter dagsordenen. Hun er i et fremmed land, og hun vil tjene penge. Uanset om hun har været her i kort eller lang tid, er Thailand hendes fædreland, og det er der hun vil investere. Hun sikrer sin alderdom, og sin families sociale sikkerhed og prestige. Der er lidt af det asiatiske "take the money and run" i hendes system.
 
Til andre som læser tråden! Der er vel ingen grund til at holde jer væk fra stedet i Holbæk, hvis i er indforståede med betingelserne. De to thaimassøser får jo god omtale.
Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

hvis det er mamasan der sætter dagsordnen og det drejer sig om handjob, så er det rufferi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo også bare bruge den oprindelige butik som ligger lige overfor på samme adresse. 

Med Jenny er der kun god massage og med Nanna er alt muligt. 

Jeg har været meget tilfreds efter alle mine besøg.

 

Venligst

NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, den 19/6/2016 at 06:20:

hvis det er mamasan der sætter dagsordnen og det drejer sig om handjob, så er det rufferi!

No shitt Sherlock

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Så skal man da i den grad holde sig væk, som der bliver advokeret for ikke at gøre!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Bliver nødt til at gøre opmærksom på at stedet har skiftet ejer siden mit første indlæg og at dette har ændret situationen. Jenny, Nanna er to dejlige piger, som jeg kun har rosende ord til. Thaimassagen overfor har bl.a Nataly - også her er servicen ok. Så spild ikke tiden på mit første indlæg  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...