Hop til indhold
Lydfætter

2 gude smukke piger Amsterdam Redlight

Recommended Posts

På et af mine utallige forretningsrejser gjorde Jeg stop i Amsterdam i nogle dage pga. Nogle aflyste fly mm. Jeg besluttede at da Jeg alligevel havde misset et møde pga det, ombookede Jeg rejsen og blev nogle dage i Amsterdam.

Jeg havde været der før og havde studeret noget thai massage med hele pakken og fik nu også det den første aften. Gennem gaderne der jo er tydeligt oplyste i rødt og neon, var der et specielt vindue på Warmoesstraat som vakte uro inde i en. En pige med det mest fantastiske og forførende smil gik Jeg forbi indtil flere gange. Efter at at være gået forbi flere gange på en måde som skulle ligne at man gik der for første gang, virkede ret dårligt på hende, for jo flere gange hun opdagede Mig grinte hun endnu mere og til slut besluttede Jeg at gå helt tæt på. Hun åbnede døren og spurgte om Jeg ville ind og Jeg fik fremstammet et stille "Yes". Hun spurgte hvor meget og Da hun startede med 50 euro spurgte Jeg om ikke 100 gjorde det mindre stressende og det kunne hun kun give Mig ret i. Mens Vi klædte os af, spurgte Jeg hvad hun hed og hvor hun var fra. Hendes navn var Christina og kom fra Grækenland. Det ultraviolette lys gjorde hende utrolig flot med de selvlysende tænder og min Pik blev bare af den skønhed ret livlig. 

Hun bad mig ligge mig og Vi havde den vildeste sex og utrolig nærværende var hun. Hun suttede som en drøm da kondomet skulle på og da hun lagde sig ned og Jeg trak ind i hende, var det som et kæmpe sug der for gennem min og hendes krop. Jeg gav det bedste Jeg kunne og hendes lyde var så fantastiske og da Jeg ikke kunne holde Min orgasme tilbage kom Jeg i en fuldstændig vild orgasme. Hun tog sig rigtig god tid til at gøre Mig ren og Vi talte og lo af alt og ingenting, men det var utrolig lækkert. Hun gav et kæmpe kram og sagde Vi ses og det sagde Jeg selvfølgelig ja til. Jeg gik til Mit hotel i en rus af tilfredsstillelse  som Jeg sjældent har prøvet det.

Dagen efter blev Jeg på hotellet for at arbejde og da mørket sænkede sig over byen tænkte Jeg at gå endnu en tur i de kulørte gader. Det måtte jo ske efter en middag og et par øl, at Jeg rundede side gaden til Warmoesstraat. Jeg stod ca 50 meter fra samme dør, men der var ikke kun Christina, der var en pige mere som hvis ikke lige så lækker så endnu mere delikat at se på. Christina fik øje på Mig og vinkede Mig hen til sig. Da Jeg var helt henne ved døren, åbnede hun op og spurgte om Jeg ikke ville prøve 2 piger istedet. Jeg nikkede og gik med ind. Som man jo nok kan regne ud, så må man op med flere gryn når der er 2 på lønningslisten, så for at få samme tid, trak Jeg instinktivt 200 euro op tegnedrengen og det vidste de godt hvad betød.

Vi klædte os total af og Christina sagde at nu måtte Jeg vælge, en af dem ville sutte Pik og den anden måtte Jeg kneppe. Hurtigt sagde Jeg at nu havde Jeg kneppet hende, så nu ville Jeg prøve den anden. Hun smilede og lagde sig oven på mig og suttede kondomet på og gav mig et fantastisk blow. Da hun havde givet Mig det i ca 5-10 min skiftede De kondom og den anden pige som kom fra Ungarn og Jeg husker ikke navnet,  lagde sig ned og smurte lidt glidecreme i sin smukke kusse og gav mig tegn til at det var nu. Da Jeg havde betalt godt kunne Jeg vælge flere stillinger, så Jeg trak dybt ind i Hende i flere stillinger og hun var ret stram men fantastisk var det. Da Jeg trak op i hende i bagfra kunne Jeg høre på hende at hun nød det eller i hvertfald spillede hun godt. Men at kneppe en pige, mens Christina kørte sin finger rundt om mit anus og masserede mine kugler, giver den vildeste sex oplevelse og en så fuldstændig og lang orgasme har Jeg aldrig prøvet. 

De var lige så søde bagefter som Christina var selv dagen forinden og skulle Jeg nogensinde komme på de breddegrader igen, er Jeg nødt til at se om Christina er på job.

Et stort smil lignede Jeg med garanti da Jeg kom ud og da Jeg mødte en mand lige udenfor spurgte Mig om det var godt, kunne Jeg kun difinere det som " Der findes mere mellem himmel og Jord" han smilede og tror bestemt han prøvede samme tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...