Hop til indhold

Recommended Posts

Gå ikke glip af den oplevelse det er at besøge denne gudinde, hun ser endnu bedre ud end på hendes foto og fra det øjeblik du kommer ind ad døren er hun opmærksom lige indtil du igen står på gaden.

Jeg besøgte hende ved frokosttid og vi aftalte 1 time, og jeg kan kun sige und dig selv en time det er det værd, tiden går hurtigt for hun er opmærksom hele tiden.
Jeg klædte mig af og hun var lige væk i 2 min så var hun tilbage, hun klæde sig af og hvilket syn, hun er smuk, sød og empatisk. hun begyndte at massere mig og hele tiden var hun opmærksom på om det var dejligt for mig. Efter massagen som bestod af body to body massage inkl. tantra blev det til en fantastisk afslutning. Da vi var færdige gik vi i bad hvor hun sæbede mig ind  - på med tøjet og et dejligt kram inden jeg var ude igen.

Alt i alt en vidunderlig oplevelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå ikke glip af den oplevelse det er at besøge denne gudinde, hun ser endnu bedre ud end på hendes foto og fra det øjeblik du kommer ind ad døren er hun opmærksom lige indtil du igen står på gaden.

Jeg besøgte hende ved frokosttid og vi aftalte 1 time, og jeg kan kun sige und dig selv en time det er det værd, tiden går hurtigt for hun er opmærksom hele tiden.
Jeg klædte mig af og hun var lige væk i 2 min så var hun tilbage, hun klæde sig af og hvilket syn, hun er smuk, sød og empatisk. hun begyndte at massere mig og hele tiden var hun opmærksom på om det var dejligt for mig. Efter massagen som bestod af body to body massage inkl. tantra blev det til en fantastisk afslutning. Da vi var færdige gik vi i bad hvor hun sæbede mig ind  - på med tøjet og et dejligt kram inden jeg var ude igen.

Alt i alt en vidunderlig oplevelse

 

 

Hvor er jeg glad for at læse dette, for ellers kunne hun jo lige så godt tage hjem! jeg har nok bare kommet på det forkerte tids punkt. Hvor hun ikke kunne mere, mener så ikke man skal tage imod kunder, hvis man ikke vil udføre sit arbejde, SÅ heller lade telefonen ligge smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...