Hop til indhold

Besøg ved Jenny -Passionclub /Randers

Featured Replies

Skrevet

:razz:t8-).. Har bare lige lyst , at skrive og varmt anbefale JENNY som idag er at finde i Steen blichersgade 28 ,i PASSIONCLUB.. 

Er lige kommet hjem efter et dejligt langt fræk besøg hos hende .. Må sandelig understrege , at det var alle pengene værd .. En rigtig lækker pige med totalt lækker krop ..smukt langt blondt hår ,store ÆGTE OG JEG MENER ÆGTE store kramme babser , totalt godt skruet sammen ..og så gav hun sgu godt nok en oplevelse der godt kunne gå hen og være afhængigheds stærkt trængende for mig :grin:... 

En super fræk formiddag med Jenny .. Lækre lokaler , pirrende var det sandelig også , at være i boblebadet med denne super hotte pige.. Kan varmt anbefales ihvertfald. :-xOg mht billederne af  hende på deres hjemme side , af JENNY ... må jeg sgu sige .. De billeder er gode , men da jeg så stod der foran hende ..blev det bare endnu bedre ,, for wauw en lækker varm flot pige.. 

Fik desværre ikke spurgt , om det er muligt at se hende igen her i Randers .. Så det er bare at holde øje med vagt planen de har inde på deres hjemmeside www.passionclub.dk .. 

Michael en glad mand på en go fredag 

Skrevet

Hej Mickael bare rolig Jenny kan også besøges på lørdag i næste uge;-)

Stedet Boblebad bringer gode frække mindre frem:wink: en skram der ikke flere steder som har det:idea: 

Link vagtplan http://www.passionclub.dk/news.php?item.2.1

Skrevet

Jeg har også besøgt Jenny, og kan kun tilslutte mig Michael69. Rigtig sød og nem at tale med. En klar anbefaling.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.