Hop til indhold
Michael69

Besøg ved Jenny -Passionclub /Randers

Recommended Posts

:razz:t8-).. Har bare lige lyst , at skrive og varmt anbefale JENNY som idag er at finde i Steen blichersgade 28 ,i PASSIONCLUB.. 

Er lige kommet hjem efter et dejligt langt fræk besøg hos hende .. Må sandelig understrege , at det var alle pengene værd .. En rigtig lækker pige med totalt lækker krop ..smukt langt blondt hår ,store ÆGTE OG JEG MENER ÆGTE store kramme babser , totalt godt skruet sammen ..og så gav hun sgu godt nok en oplevelse der godt kunne gå hen og være afhængigheds stærkt trængende for mig :grin:... 

En super fræk formiddag med Jenny .. Lækre lokaler , pirrende var det sandelig også , at være i boblebadet med denne super hotte pige.. Kan varmt anbefales ihvertfald. :-xOg mht billederne af  hende på deres hjemme side , af JENNY ... må jeg sgu sige .. De billeder er gode , men da jeg så stod der foran hende ..blev det bare endnu bedre ,, for wauw en lækker varm flot pige.. 

Fik desværre ikke spurgt , om det er muligt at se hende igen her i Randers .. Så det er bare at holde øje med vagt planen de har inde på deres hjemmeside www.passionclub.dk .. 

Michael en glad mand på en go fredag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...