Hop til indhold

Vattana Thaimassage Skivevej 36 Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Så Har Ørnen været ude at flyve for 1. gang, det blev til et besøg hos Vattana Thaimassage & Spa - Skivevej 36 Holstebro.

Ringede ved kl 9.00 for at høre om de havde nogle søde piger som kunne give lidt massage.

Om jeg kunne være der om ½ time .

Det kunne jeg godt.

Blev mødt af en ca. 30-35 årlig lidt sød, smilenede buttet pige med lille topmave, tror hun hed " Meem".

Blev vist ind i et rum, tog tøjet af og lagde mig på maven.

Her gik hun i gang med massagen, det kunne hun, ikke for meget olie.

Da hun stod for enden af mit hoved, listede jeg mig til at tage på bagdelen.

Det havde hun ikke noget imod, indtil nu.

Hun havde en dejlig røv!

Da jeg forsigtig prøvede om på forsiden, gik hun om på siden af mig, lagde armen op på sengen igen !!!

Nå så giver der nok ikke noget ekstra,

Efter ½ time på ryggen med super massage, skule jeg vende mig om, nå( havde ikke noget over min røv eller lillemand.

Her begyndte hun med lårene, kom hurtig op til lillemand, så på mig og spurte mig om massage , jeg sagde ja,

Fik lov at sutte på bryster,

hun gik i gang med hånd job, så spurte om mere, men det kunne hun ikke i denne tid (øv), men næste gang, kunne hun.

Efter at den var gået, og tørret maven af, sagde hun skulle på toilet,

så var det over, jeg begyndte at tage tøj på, da hun kom tilbage, sagde hun at tiden jo ikke var gået endnu.

fin service. Så fik jeg massage på hoved, arme og finger.

pris for 1 time 300+300

vil jeg komme igen ja, så må vi se om der falder mere ekstra.

en fin oplevelse for 1. gang

Skrevet

Er der nogen der kender åbningstiderne hos dem. 

• 1 month later...
Skrevet

Har lige været en tur fobi idag, sød thai dame på 35, rigtig smuk kvinde! hun er der til den 13 december, men spørg til ekstra når i ankommer :)

det er normale priser

300+300

60 min = 1000 pakke

Skrevet

Hej Okbobobo

Fin anmeldelse, men vil du have ulejlighed med en lidt mere detaljeret anmeldelse om pigen og hendes ydelser til mig (gerne i en PM) da jeg skal til Holstebro i den kommende uge.

• 1 month later...
Skrevet
okbobobo skrev, den 28/10/2015 at 13:18:

Har lige været en tur fobi idag, sød thai dame på 35, rigtig smuk kvinde! hun er der til den 13 december, men spørg til ekstra når i ankommer :)

Er der så kommet ny pige nu eller?

Jeg var der selv i fredags, men vidste dog ikke at hun snart stoppede - hun var ellers mægtigt sød :-)

Skrevet

har ikke lige været forbi denne måned ;) ny bil og jul suger sku på budgettet :D  , men hører gerne info hvis der kommer en ny pige

• 3 weeks later...
Skrevet

Har været en tur forbi Vattana her i julen, og fik massage af en der hed noget i retning af Ann, som talte ok engelsk.

Hun er en lille og buttet sag med ok bryster, og er efter mit gæt et eller andet sted i 30'erne. Hun gav en massage i den lidt blødere ende med lidt for meget olie.

Ellers var hun egenligt meget flink - godt humør og lidt pjatteri undervejs. Har her og andre steder oplevet, at thaiere er meget fascinerede af mit meget behårede bryst, som altid er en kilde til stor morskab :-)

• 2 months later...
  • 5 months later...
Skrevet

jeg var forbi forleden dag. der var kommet en ny pige til. men desværre ikke en af den gode slags desværre. :-(

• 3 weeks later...
Skrevet

Har været forbi for nyligt. Havde ellers aftalt med mig selv at holde en lang pause fra stedet pga. svingende kvalitet, men i dag tog lillemanden så magten.

Hun hed noget i retning af Pim, og var fra starten af meget flirtende og nærgående. Hun talte en blanding af dansk og engelsk.

Forhåbningsfuld lagde jeg mig på briksen, men da hun så begyndte at hælde kaskader af olie ud over mig, tænkte jeg, at jeg havde begået en stor fejltagelse. Den bange anelse viste sig at holde stik, for det var virkeligt ikke meget massage over det, men bare en masse gniden rundt i den store mængde olie. Efter et stykke tid da jeg skulle vende mig, gik hun direkte til hj som hun faktisk var ok til.  Efter 34 minutter incl. bad stod jeg ude ved bilen igen :-(

Never again.

Skrevet

Pyha..... Overveje i morges om det var der jeg skulle hen i aften. Sendte en sms og spurgte om jeg kunne få massage, b2b og hj omkring kl 17.30. Det blev der svaret ja til og så gik jeg da lige og glædede mig til det. Ved middagstid sendte jeg en ny sms med spørgsmål om jeg kunne betale via mobilpay. "Vi har lukket i dag" var svaret.... Nå...!!! Men efter denne anmeldelse fra Skalde, så er jeg da glad for det... 

Må finde en anden løsning .... 

• 10 months later...
Skrevet

Efter en lang pause fra stedet, var jeg blevet nysgerrig efter hvordan stedet er for tiden. Så jeg tog forbi Vattana i dag, og det var bossen selv jeg fik massage af, hvilket jeg ikke har oplevet her før. Ved ikke om der ikke er andre der for tiden?

Det var en super god massage, og hun fik virkeligt løsnet op for diverse myoser og ømheder i nakken og ryggen. En rigtig dygtig mutter. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.