Iceman 97 Skrevet 11. September, 2015 Hey. Erfaring med denne pige. ? Fake eller Real ? https://annoncelight.dk/showad/187955 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 11. September, 2015 Jeg plejer at sige, at hvis der kun er mail-adresse, så glem annoncen.Jeg kører selv en side for voksne, og jeg får som regel anmeldelser fra brugere om, at disse annoncer blot registrerer din mail-adresse til spam, eller anbefaler dig en eller anden obskur datingside med base i Hong Kong og firma i Belize.Hold jer til telefonnumre ... det ved man, hvad er ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 11. September, 2015 Jeg plejer at sige, at hvis der kun er mail-adresse, så glem annoncen.Jeg kører selv en side for voksne, og jeg får som regel anmeldelser fra brugere om, at disse annoncer blot registrerer din mail-adresse til spam, eller anbefaler dig en eller anden obskur datingside med base i Hong Kong og firma i Belize.Hold jer til telefonnumre ... det ved man, hvad er ... Det var kloge ord i september. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 11. September, 2015 Google translate is your friend.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 11. September, 2015 Jeg har haft mødt en, hvor al korrespondence var or. mail, men normalt vil jeg også være forbeholden ved den form for kommunikation! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg