Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes tiden var til at prøve noget nyt.  Jeg har primært hygget i Randers, men alle de lækre anmeldelser herinde fik mig til og give dem et kald.

Planen var at jeg ville have gip. Men hun er jo ikke i landet pt. Valgte så Fah,  og Puha for en dejlig oplevelse.  Jeg ringede dertil og fik en tid hos fah kl 14.

Jeg tropper op nyvasket og løgposen fin og glat ;-) . Med det samme kom et lille nips og spurgte om jeg var kunden Der havde bestilt tid,  sagde ja of blev ført ind i det lille  Rum.  Fah kom ind og vi aftalte massage, body2body samt fuldpakke. 

Fah giver en blid pirrende massage med en masse nussen og kælen hvilket jeg nød i fulde drag. Efter 20 min smed hun tøjet og hun begyndte at gnide op af mig,  det tændte mig meget at føle hende nøgen mod min ryg. Og hun begyndte at kysse og slikke mig i nakken og på ørene.Det virkede Hehe. Hun bad mig om at vende mig om på ryggen, og hun fortsatte med at gnide mig med hendes fantastiske krop.  det blev til lidt spansk mellem bryster, og jeg kunne liste min hånd ned mellem hendes lår og hun var allerede naturligt våd . Hun hviskede it is nice mens jeg gav hende finger.

Pludselig stoppede hendes bevægelser og hun kiggede mig med et frækt blik og spurgte og jeg ville slikke hende. Well jeg siger ikke nej til en fræk lækker thai, så hun fik en slikketur inden der røg gummi på og vi i blidt tempo smeltede sammen.

Det blev til en dejlig tur med fah øverst, men vi sluttede i missionær indtil alle frøerne var sat fri igummiet. Bagefter lå vi stille og holdt om hinanden i 10 min inden jeg kunne smutte i bad.

Denne oplevelse er klart på min top 3.

Fah er en sød og dejlig tøs på ca 155 cm, omkring 45-50 kg. God håndfuld bryst størrelse.  Smilende,  flirtende, og rigtig god i sengen. Hun fik mig til at føle mig glad og velkommen og intet virkede akavet og jeg fik ingen afvisninger under denne time. At være sammen med fah var mest af alt en blid, kærlig gfe oplevelse. 

Jeg kommer helt klart igen ;-) 

Håber min anmeldelse kan bruges til noget ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beskrivelse.

Jeg har aldrig prøvet en gang Thai massage, men får virkelig lyst til det efter din beskrivelse :)

Hvor kan jeg finde N&N og er der en hjemmeside hvor jeg kan se pigerne. (Kan bedst li` små nips)

Er det bedst at bestille tid eller kan jeg bare møde op?.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De ligger på herluf trolles gade 35

Det er bedst at ringe og bestille tid :-) 

50659143. 

De har ingen hjemmeside men pigerne der er der nu er smukke synes jeg 

Fah omkring 155 høj 45 kg gode bryster langt sort hår. 

Nanny we ca 175 slank og ca 50-55 kg langt sort hår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg vil gætte pigerne til og være ca 30 år ;-) men alderen på thai piger er svær og bedømme :-) 

Fah er 34 år og Nanny nok tæt på samme alder. Fah er i øvrigt ikke sorthåret, men har farvet det i en rød nuance.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...