Hop til indhold
Cabelas

Tilde 29 år - Nørresundby....

Recommended Posts

Trængte til lidt i dag, så kiggede lige på annoncelight...;)

Her faldt jeg over Tilde 29 år i Nørresundby, som kun var der i dag.

https://annoncelight.dk/showad/179042

Besluttede mig til at besøge hende for en gang Mega fransk.... :)

Ringede til hendes telefonpige, og bestilte en tid midt på formiddagen.

Blev mødt i døren af Tilde, som var sød og smilende. Tilde er en rigtig lækker pige i mine øjne. Hun er hverken for tynd eller buttet, men lige tilpas. Udstyret med et par rigtigt flotte og lækre naturlige D skåls bryster, som jeg fortrød jeg ikke skulle lege noget mere med.... ;) En sød mis og en dejlig røv.... :)  Den Mega franske var rigtig god. Hun havde indlevelse, og virkede til at hun nød at gøre noget godt for en, hvis vi lige et øjeblik ikke tænker på pengene... ;)  Hun er bestemt et besøg værd for jer der ikke har været hos hende, og jeg selv skal bestemt besøge hende flere gange.

Hun er en rigtig dejlig/sød kvinde, og også sådan ned over... ;) , som er nem at snakke med. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dejlig kvinde - dejlige former - lige efter min smag:-).

Jeg fornærmer nok ingen når jeg i dette forum skriver vi alle søger den gode seriøse sexoplevelse:-).

Jeg går efter kærsteoplevelsen-GFE, med den selvstændige afklarede GPér og det fornemmer jeg Tilde er.

Har besøgt Tilde nogle gange og fået dejlige varme og intime sexoplevelser:-). Glemte helt(næsten) at penge skiftede hænder.

Besøg kan klart anbefales, dog skal du vide, der opstår stor fare for gentagelse;-)

Link:  http://tilded.weebly.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice2you skrev, for 6 timer siden:

Skønt at vide der findes så dejlige kvinder:-). Måske kan de aftale at supplere hinanden - når den ene er i Nordjylland er den anden i Midtjylland:grin:.

 

http://tilded.weebly.com/

Har du også besøgt Tildepigen?

Det virker sgu lidt spooky at der så mange ligheder mellem dem, for ikke at glemme hjemmesiden også, som er bygget på samme platform.

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, for 15 timer siden:

Hold op de minder møj om hinanden, troede selv at det var Tildepigen, som var en tur i Nørresundby.
 

Ja, jeg måtte også lige kigge en extra gang, men studerede så dataene lidt nærmere og tænkte at det kunne simpelthen ikke passe at Tildepigen fra den ene uge til den anden havde fået lavet en brystforstyrrende operation, gået fra B til D skål  og i samme forbindelse taget så meget på :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

He He søde jernsvinet, kan godt lide du gerne lige vil sætte tingene fast ;)

er ked af den forvirring dette giver...håber i skønne mænd trods alt finder ud af det, om ikk andet lyder det til en god oplevelse uanset hvilken Tilde ;)

Kram Tilde fra det midtjyske/Bording / tilde pigen ;)

 

ps grunden til at jeg har været nødsaget til at lave et site på weebly, er at jeg simpelthen er blevet slettet fra de andre :( så prøvede jeg at søge på sex, glædespige, og websites, og fandt en masse piger der brugte dette site. Det er selvfølgelig uheldigt at vi begge"Tilde" bruger dette. Dog er min plan snart at jeg betaler for siden så det sidste slettes, altså weebly.com ;)

go dag alle sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde skrev, 1 time siden:

He He søde jernsvinet, kan godt lide du gerne lige vil sætte tingene fast ;)

er ked af den forvirring dette giver...håber i skønne mænd trods alt finder ud af det, om ikk andet lyder det til en god oplevelse uanset hvilken Tilde ;)

Kram Tilde fra det midtjyske/Bording / tilde pigen ;)

 

ps grunden til at jeg har været nødsaget til at lave et site på weebly, er at jeg simpelthen er blevet slettet fra de andre :( så prøvede jeg at søge på sex, glædespige, og websites, og fandt en masse piger der brugte dette site. Det er selvfølgelig uheldigt at vi begge"Tilde" bruger dette. Dog er min plan snart at jeg betaler for siden så det sidste slettes, altså weebly.com ;)

go dag alle sammen

Godt at det kom på plads.:-P:-D

Lidt irriterende at to GP' er har samme  navn.

Det er vildt forvirrende.

Heldigt at "vores" Tilde pige holder til i Midtjylland og ikke drager nordpå.

Også meget heldigt at begge "Tilder" får gode anmeldelser herinde. Meget surt hvis den ene Tilde var dårlig til jobbet..... Det kunne ødelægge forretningen

for begge to.

Os der kender den "rigtige" Tilde pige, tager heldigvis ikke fejl af de to. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...