Hop til indhold

Sweet thai girl Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været her. Billedet og de tidligere billeder på annoncen ser interessant ud hvis det er ægte.

480166_large.jpg

Skrevet

Et LINK til annoncen ville være rar ....

Skrevet

Det kunne se ud som Dantes Plads. Hvis det er korrekt, har de også en anden annonce, hvor både adressen fremgår samt at stedet er en efterfølger til Asia Wellness der lå lidt længere nede af V. Voldgade. Jeg havde en ikke helt perfekt men dog lovende oplevelse der for en måneds tid siden, der var nogen omtale af stedet her på EG dengang. Du kan jo prøve og ringe og se om det er samme sted.

mvh Dr X

Skrevet

Det kunne se ud som Dantes Plads. Hvis det er korrekt, har de også en anden annonce, hvor både adressen fremgår samt at stedet er en efterfølger til Asia Wellness der lå lidt længere nede af V. Voldgade. Jeg havde en ikke helt perfekt men dog lovende oplevelse der for en måneds tid siden, der var nogen omtale af stedet her på EG dengang. Du kan jo prøve og ringe og se om det er samme sted.

mvh Dr X

Det er korrekt Dr X.

Forretningsadressen er flyttet fra V.Voldgade til Dantes Plads, hvor Pranii Wellness forøvrigt også har haft adresse

Skrevet

Så, pigen på billedet virker til at være "for real"?

Skrevet

Så, pigen på billedet virker til at være "for real"?

Umiddelbart ville jeg sige ja, men det kan jeg ikke underbygge eller verificerer.

Jeg ved blot at Asia Wellness typisk havde flotte og yngre piger i deres klinikker da jeg kom der en del for ca 2 år siden

• 3 weeks later...
Skrevet

Lyder godt, kan man få FULD PAKKE der ???

Skrevet

Det er mit gæt. Jeg spurgte til B2B som koster 1.000. Med happy ending koster det 1.500, så jeg antager, det er mere en bare med hånden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.