Hop til indhold

Søger sugarbabe med indvandrerbaggrund

Featured Replies

Skrevet

Hej -

Hvis nogen kender eller kan anbefale en sugarbabe med indvandrerbaggrund (i København) er jeg interesseret. Jeg søger en slank, ikke for ung.

Tak

JJ

Skrevet

Dya i sydhavnen, er indvandre, noget af en sugarbabe, ikke vildt ung, slank men ikke tynd og så er der svar garanti;-)

Skrevet
  • Author

Tak - men er hun ikke en proff - og ikke en sugarbabe? Jeg besøger også gerne prof, men er egentligt interesseret i en løbende aftale med en 'lokal indvandrer', hvis kemi ellers passer...

Skrevet

Dya i sydhavnen, er indvandre, noget af en sugarbabe, ikke vildt ung, slank men ikke tynd og så er der svar garanti;-)

Dya er fra Moldavien ;)

Teknisk set en indvandrer, ja - men tillader mig at tro det var noget andet JJN mente (ret mig hvis jeg ta'r fejl) :)

Det sagt, Dya er proff. jo - og hvor jeg ik skal snakke for hende mht. SB-aftaler, så er hun GFE udover alle grænser.

Skrevet

Jeg er også meget interesseret i at møde sådan en pige med anden etnisk baggrund, som man i princippet kan møde på gaden, så i må meget gerne dele evt. pm

Skrevet

Hvilken "etnisk baggrund"/indvandret fra hvilken del af verden (den er jo stor - den der verden). Er det "tørklæde"-segmentet, bare uden tørklæde?

Skrevet

Mellemøsten med deres eksotiske look :-)

Skrevet

Har du kontaktet https://sugardaters.dk/show?alias=Nadiasexii ?

Da jeg skrev til hende svarede hun prompte og bad om tlf-nummer for at sætte en aftale op "med det samme". Med andre ord en gp-agtig adfærd, som ikke var hvad jeg søgte - så ikke en jeg gik videre med. Men at dømme efter billede kunne hun være relevant?

(Jeg henviser til hende her, fordi hun selv skriver rimeligt åbenlyst i sin profil at hun går efter "en fræk date".)

• 3 weeks later...
Skrevet

Her er teksten:

02/10 2015 21:04

"Har du lyst til fræk oplevelse iaften? Så prøv os i en fræk trekant. brunetter, 19 og 21 år Store bryster fyldige numser. Vi har begge lidt erfaring og vi tilbyder alt det frække til den gavmilde herre! 

Du skal være 35+ og skandinavisk.

Ingen hemmelige opkald eller lange sms'er "

Skrevet

Jeg aftalte en god pris incl alt. De var rigtig frække og helt med på alt! Incl 3kant

Skriv en pb hvis jeg skal uddybe. 

De er fra Mellemøsten.  Mere præcist ved jeg ikke.  Den ene drak alkohol så næppe troende muslimer. Jeg vil gætte på Tyrkiet eller Libanon. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.