Hop til indhold
Olej

www.dominabitchi.dk

Recommended Posts

Nyt besøg hos Domina Bitchi

Efter for et stykke tid siden at have besøgt Domina Bitchi i Passion Klub i Randers bestemte jeg mig for at besøge hende igen i søndags.

Skrev en sms og fik ret hurtigt en aftale i stand.. og gik nu og ventede på det skulle blive søndag igen.

Mødte op til aftalt tid og blev ført lukket ind i et lille venterum før Domina Bitchi kom og bød mig velkommen med et stort smil..

Domina Bitchi var klædt på i en meget kort nederdel som dårligt skjulte hendes smukke bagdel  og en top som fremhævede hendes bryster på fornemmeste vis.

Blev ført ind i det bagerste rum og efter en kort snak fik jeg besked på at tage mit tøj af og stille mig midt på gulvet..

Jeg fik et blindfold for mine øjne og så noget jeg aldrig havde prøvet før.. fik nemlig ørepropper i ørene så jeg kun svagt kunne fornemme lyde omkring mig. Indrømmet det var en lidt fræk oplevelse at stå der og hverken kunne se eller høre.

Fornemmede hele tiden at Domina Bitchi gik rundt om mig og mærkede også hvordan hendes negle gled ned over min ryg, brystkasse og pik.

Fik bundet mine hænder sammen og blev stillet ved det jeg tror var en gabestok uden at vide det med sikkerhed. Men stod der foroverbøjet og kunne mærke hvordan Domina Bitchi begyndte at lege med min røv.. inden pisken ramte mig første gang og hurtigt blev afløst at flere skiftevis hårde og blide slag.

Kunne svagt høre Domina Bitchi spørge om jeg skulle kneppes med den store sorte strapon eller hun skulle presse hele hånden op i mig.. og uanset hvad jeg sagde fik jeg blot besked på jeg jo stod til rådighed for hendes lyster så hun gjorde hvad der passede hende..

Men inden det skete fik jeg endnu flere smæk med pisken.. og kunne mærke det rigtig bed på mine efterhånden ømme røv. .

Mærkede hvordan Domina Bitchi tog et hårdt tag i min pik  og hvordan hendes hånd slog til den hvilket fik mig til at ømme mig højlydt..

Blev besked på at rejse mig op og fik rebet af mine håndled.. hvorefter jeg fik ordre på at stille mig på alle fire på gulvet.. igen ramte pisken mig og ikke kun på røven men også ryggen fik tur nu.

Mærkede hvordan Domina Bitchi satte sig på min ryg mens hun tog et fast tag i mit hår.. inden hun fjernede ørepropperne fra mine ører. . kunne mærke hvordan hun gled op og ned over min ryg og tror det var hendes safter der gjorde jeg følte jeg blev våd på ryggen.. selvom det også kunne være min egen sved jeg mærkede.

Madam Bitchi stod nu foran mig og jeg fik besked på at åbne munden og mærkede hvordan jeg fik presset noget ind mellem mine læber.. og blev kommanderet til at slikke det bedste jeg havde lært.

Et fast tag i mit hår fik mig til at stoppe og jeg hørte blot der blev sagt at nu skulle min usle røv kneppes hårdt.. mærkede hvordan mit røvhul blev smurt ind og hvordan noget blev presset stille og roligt op i mig.. mærkede hvordan det gled ud og ind og fandt ud af det måtte være straponen der blev brugt til at kneppe mig.

Efter et stykke tid kunne jeg mærke den blive trukket ud af mig og hørte svagt en stemme der sagde nu kom hånden op i mig.

Tanken fik mig til at stønne højt og jeg fik besked på at holde mund.. hånden blev presset op og jeg overgav mig til smerten mens den stille og roligt blev presset helt i bund i mig.

Hånden blev trukket ud af mig og jeg fik besked på at komme ned på ryggen… mærkede hvordan Domina Bitchi satte sig over mit hoved og hørte jeg fik besked på at åbne munden og modtage hendes urin uden at spilde en dråbe.. hvilket var en umulighed for det væltede ud af hende følte jeg.

Hvad der mere skete skal jeg fortælle en anden gang.. men kan kun sige det bestemt ikke er mit sidste besøg hos Domina Bitchi.

I kan selv se hendes hjemmeside på www.dominabitchi.dk og kunne man give stjerner ville hun få 5 ud af 5 mulige.

Mvh Ole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...