Hop til indhold

Recommended Posts

"så smuk som muligt" ... De to ting modarbejder ofte hinanden (smukke mennesker behøver ikke helt gøre sig så meget umage: 

Så hvad vejer tungest for dig: Oralevner eller udseende?

Du stiller spørgsmålet jævnligt :-) 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så anden gang at jeg spørger, betyder da noget? Der er alt for mange der ikke kan finde ud af at give et ordentligt blowjob, så derfor spørger jeg. Det er det den her side er her for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad der er et ordentligt blowjob for mig er måske ikke et ordentligt blowjob for dig. Der er ikke nogen one size fits all når det drejer sig om sex. Desuden er jeg enig med Bebop. For at få noget feedback må du skrive hvad du synes gør et blowjob ordentligt og en kvinde smuk. Som man spørger får man svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Dit liv må være fyldt af smukke mennesker;)

vi er alle smukke på vær vores måde og hvis du tror på det så bliver livet meget sjovere. Og smukkere at leve. 

Jeg har efter hånden besøgt en del tøser og andre køn. Og det er langt fra de kønneste der gir den bedste behandling, se bare på alle de smukke øst europæiske tøse pige der  komme forbi vores land. De får den ene dårlige anmeldelse efter den anden. Der er selvfølgelig undtagelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer lige med et lille surt opstød. Nogle af de tilbagemeldinger jeg får fra brugere på siden, syntes jeg ærlig talt er pisse irriterende. Når jeg stimler så simpelt et spørgsmål - kan i anbefale nogle kvinder der er smukke og er fantastiske til at give et blowjob. Det i syntes er en smuk kvinde og det der er et godt blowjob for jer, det ser jeg frem til at høre om også selv om jeg måske ikke har samme smag. Udseende er bestemt ikke alt, men når jeg ikke kender pige/kvinden, så er det ret vigtigt for mig at jeg får en dejlig visuel oplevelse og en dejlig fysisk oplevelse. Jeg har været forelsket i flere kvinder der nok ikke lige var de smukkeste kvinder på kloden, men deres personlighed gjorde at de blev smukke da jeg lærte dem bedre at kende. 

Jeg forstår bare ikke hvorfor alt skal pensles ud og være så detaljeret. Lad os nu bare få nogle forslag smidt på bordet. Jeg ved at jeg ikke er den eneste der er interesseret i at læse om jeres oplevelser og det er såmænd lige meget om det er det ene eller andet. 

Jeg siger det her med pæn tone. Slap nu af og kast nogle oplevelser eller råd ind i tråden. Det andet kan jeg sku Ole bruge til noget. Der er andre der læser med og selv om jeg ikke kan bruge et forslag, kan de måske bruge det. Bytte bytte købmand. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jessy suger formidabel gren, og har en krop der vil give dig åndenød. Ansigtet er som du ser på profilen. Hun er model-fantasien.
-

Dya er en kæreste-oplevelse af en anden dimension. Dog ville jeg ikke anbefale hende 'kun' til at få et blæs, hun leverer så meget mere på alle fronter hvis man gi'r sig tiden til at hygge med hende. Er bare dumt at snyde sig selv for en suveræn oplevelse.

-

Mette holder stadig rekord for at give mig det mest overraskende og beskidte blæs. Er ikke mange på min har-ordnet liste der kan hals-kneppes; men Mette kan.. og Mette kan li' det! Book en tid med deepthroat/gagging, og en kom-i-hals-kombo.. En smule pebret pris ja, men det er forskellen at køre Peugeot og Ferrari du betaler for. Det kan ik' forklares, det skal prøves!

-

Roxana hvis du skal ha' den helt store tur, med en tøs som ku' suge en golfbold gennem en haveslange. Besøg Roxana, læg 700,- på bordet, nup en halv time, og så vil jeg sige held og lykke med at gå lige bagefter.

-

De suger alle uden hætte.
Jessy tillader at du kommer hende i munden.
Kun Mette sluger (mod betaling).

Pøj pøj med valget! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit svar skyldes dels at du jo bare kan læse anmeldelser, hvis du vil have en masse indtryk af hvad folk synes er fedt. Hvorfor skal alle gentage deres skriv her? Det provokerer mig lidt at det virker som om du ikke gider gøre en indsats selv.

En efterlysning efter noget mere specifikt giver mening, knap så meget en der er så generel. Igen virker det smådovent ikke at specificere. Jeg gav et par bud i din forrige tråd og de holder stadig.

At du ikke er kommet med tilbagemelding efter sidste tråd du startede understreger det generelle billede. Ikke meget "bytte købmand over det".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...