Hop til indhold

Bedste sted i århus/randers/viborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Drenge :)

Jeg har brug for lidt hjælp da jeg imorgen har samlet guld nok til en tur hos en fræk thai. Så vil høre hvem i kan anbefale, både massagedelen samt det ekstra. Jeg kender kun til Nina i århus, og der går jeg ikke mere. Udover det så har jeg brugt Kat i Randers rigtig meget, men kender ikke andre gode piger i området. Har lyst til en ny oplevelse med en thai jeg ikke har prøvet :)

Er der nogle i Viborg evt ?? 

Pls help .

Skrevet
  • Author

Mange tak jernsvin ;-) 

Andre gode steder i Randers eller Århus? 

Hmm jeg har kun min mobil med på job og den kan ikke åbne thailisten? 

Så hvis i skriver nogle gode steder så vær søde og smide link eller tlf nr plus adresse så jeg kan ringe dertil :-) 

Nu hhvor gip ikke er i landet skal man så vælge Mali thai eller n & n.  Hvilken pige giver fuld valuta til en første gangs kunde hos dem? 

Skrevet

Kroggårdsvej har ikke været åben de sidste par gange jeg har været forbi.

Skrevet
  • Author

Jeg har nu nogle steder som er på min to do liste.

Mali thai i Århus 

Anny massage i Randers 

White elefant i Hobro 

Samt Viborg området. 

Hvor vil i anbefale den bedste fuld pakke løsning? 

På forhånd tak for hjælpen :-) 

Skrevet

Du kunne også besøge thaipigerne i Ravnstrup mellem Viborg og Holstebro.  Altid en god massage,-  og sex

Skrevet
  • Author

Jeg valgt Anni massage i Randers. 

Der kommer en anmeldelse imorgen :-) 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej Drenge :)

Jeg har brug for lidt hjælp da jeg imorgen har samlet guld nok til en tur hos en fræk thai. Så vil høre hvem i kan anbefale, både massagedelen samt det ekstra. Jeg kender kun til Nina i århus, og der går jeg ikke mere. Udover det så har jeg brugt Kat i Randers rigtig meget, men kender ikke andre gode piger i området. Har lyst til en ny oplevelse med en thai jeg ikke har prøvet :)

Er der nogle i Viborg evt ?? 

Pls help .

hvor holder kat til i randers... har læst om hende og vil prøve hende :-)

Skrevet

hvor holder kat til i randers... har læst om hende og vil prøve hende :-)

Prøv at søge i forum. Kan du ikke finde svar så søg igen til du har svaret.

Skrevet

Det kan du have ret i, Info.

Men du ved nok, at hvis en mand er sulten , er det bedre at lære ham at fiske,  end at give ham en fisk.  ☺

Skrevet

Det er ikke meget langsommere, at sætte linket ind - i stedet for et intetsigende svar

navn
Kat Thai Massage
beskrivelse

Vester Kirkestræde 2 8900 Randers
Tlf. 50 21 50 22

https://www.google.com/maps/place/Vester+Kirkestræde+2,+8900+Randers+C,+Danmark/@56.460415,

TAK for hjælpe :-)   og hunter: jeg har alt fiskegrejet, og er ved at tage fisketegn da jeg jo er ny ;-)

Skrevet

Det er ikke meget langsommere, at sætte linket ind - i stedet for et intetsigende svar

navn
Kat Thai Massage
beskrivelse

Vester Kirkestræde 2 8900 Randers
Tlf. 50 21 50 22

https://www.google.com/maps/place/Vester+Kirkestræde+2,+8900+Randers+C,+Danmark/@56.460415,

curlingbørn generation forventer at få alt hjælp uden selv at gøre noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.