Hop til indhold
Guest Spooney

Gangbang i vestjylland

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

Efter en del besøg hos glædespiger her og der kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med et GB.
Desværre foregår de som oftest i Vejle eller endnu længere sydøst. 

Dertil er ofte i dagstimerne på en hverdag, hvor vi almindelige dødelige skal passe vores arbejde.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har kendskab til noget GB her i den rigtige del af landet.
Der er ikke de vilde krav... Pigen skal da helst veje mindre end mig selv og er hun yngre end mine forældre, så er det bestemt også et plus,
Men det sagt, så er det meget selve oplevelsen, som jeg gerne vil prøve. 

Det vil bestemt være et plus, hvis der er mulighed for analsex, da det for mig er en del af hele "mange gutter og en trunte" konceptet. 

Så for at gøre en kort historie lang :-D

Er der nogen der kender til et GB her i vestjylland ? Evt. mandag d. 14/9 om eftermiddagen, da jeg får tidligt fri den dag :-)

mvh Spooney

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Takker for interessen 

Daniella, anal er kun en fordel, ikke et krav. Men jeg har ikke mulighed for at ligge lokale til, så jeg leder efter et arrangement, hvor jeg kan være med som almindelig deltager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

ja og hvis Skive/Salling området indgår vest jylland og der blev stablet et GB på benene der, så er jeg også frisk på at deltage ;-)

Har de været flere gange, men med kun få tilmeldte blev det aflyst, sååå

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg ked af at høre hvis det har smuttet forbi min næse, men hvis du skulle få kendskab til et ligende arrangement i vores område, så må du da gerne smide mig en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Det er jeg ked af at høre hvis det har smuttet forbi min næse, men hvis du skulle få kendskab til et ligende arrangement i vores område, så må du da gerne smide mig en PM

Jamen råber højt næste gang vi prøver stable et på benene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...