Guest Spooney Skrevet 9. September, 2015 Hejsa folkensEfter en del besøg hos glædespiger her og der kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med et GB.Desværre foregår de som oftest i Vejle eller endnu længere sydøst. Dertil er ofte i dagstimerne på en hverdag, hvor vi almindelige dødelige skal passe vores arbejde.Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har kendskab til noget GB her i den rigtige del af landet.Der er ikke de vilde krav... Pigen skal da helst veje mindre end mig selv og er hun yngre end mine forældre, så er det bestemt også et plus,Men det sagt, så er det meget selve oplevelsen, som jeg gerne vil prøve. Det vil bestemt være et plus, hvis der er mulighed for analsex, da det for mig er en del af hele "mange gutter og en trunte" konceptet. Så for at gøre en kort historie lang Er der nogen der kender til et GB her i vestjylland ? Evt. mandag d. 14/9 om eftermiddagen, da jeg får tidligt fri den dag mvh Spooney Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 148 Skrevet 9. September, 2015 Hvad med den her: https://annoncelight.dk/showad/191973Hvis du ikke lige har en bekendt du vil hive med, så kunne jeg muligvis være interesseret.Mvh. - Mr72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 9. September, 2015 hvis du ikke havde haft skrevet anal sex så kunne det være at vi kunne finde ud af noget hehe håber du finder det du søger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 94 Skrevet 9. September, 2015 hvad så med det nordjyske? jeg kan sagtens forestille mig dig uden at tænke analsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 9. September, 2015 Takker for interessen Daniella, anal er kun en fordel, ikke et krav. Men jeg har ikke mulighed for at ligge lokale til, så jeg leder efter et arrangement, hvor jeg kan være med som almindelig deltager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 54 Skrevet 10. September, 2015 ja og hvis Skive/Salling området indgår vest jylland og der blev stablet et GB på benene der, så er jeg også frisk på at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 22. September, 2015 ja og hvis Skive/Salling området indgår vest jylland og der blev stablet et GB på benene der, så er jeg også frisk på at deltage Har de været flere gange, men med kun få tilmeldte blev det aflyst, sååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 54 Skrevet 23. September, 2015 Det er jeg ked af at høre hvis det har smuttet forbi min næse, men hvis du skulle få kendskab til et ligende arrangement i vores område, så må du da gerne smide mig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 23. September, 2015 Det er jeg ked af at høre hvis det har smuttet forbi min næse, men hvis du skulle få kendskab til et ligende arrangement i vores område, så må du da gerne smide mig en PMJamen råber højt næste gang vi prøver stable et på benene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kenzo 62 Skrevet 23. September, 2015 Også en PM til mig hvis det bliver aktuelt igen,Anette6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg