Hop til indhold
losser

Amatør pige fra Aalborg

Recommended Posts

Hej.

lige andmeldelse af mit besøg af frk.hot37.

har længe kigget på annoncelight efter en amatør pige.

efter mdr's søgen kom annoncen endeligt.

Skrev en mail til hende og så kørte det hele bare.

måtte dog vente et par uger da jeg var på ferie i udlandet.

men i dag fik vi så aftalt et møde om formiddagen.

hun tog imod i sin private lejlighed i aalborg centrum.

havde aftalt 30 min til 1000.

af erfaring bestiller jeg aldrig mere  da jeg kommer nok for hurtigt og kan sjældent 2 gange i træk.

blev mødt af en sød slank lyshåret kvinde som nok er de 37 hun siger.

hun har født børn og det kan man godt se men det gjorde intet da hun var fræk nok  

hun var lidt nervøs men vi snakkede lidt og så begyndte hun at sutte.

var et af de bedste blowjob længe.. 

så kom der gummi på drengen og hun red mig.

til sidst kneppede jeg hende hårdt bagfra og så kunne jeg ik holde mig tilbage.

vi snakkede lidt bagefter og så smuttede jeg.

 

Pigen 8/10

Sted 10/10

sex 9/10

Gentagelsesfare = 100%

 

Skal helt sikkert tilbage og besøge hende.

elsker piger der ik går op i at kigge på uret og bare lade os fyre blive forkælet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilføje at jeg er blevet kontaktet af hende igen og hun var stik tosset over at jeg havde lavet en andmeldelse af hende herinde selvom den var positiv.

Hun kunne ik forstå at hendes email pludselig blev bombarderet med mails.. hun vidste ik denne side fandtes før hun spurgte en af dem der mailede hende.

hun syntes vi alle sammen var nogle svin når vi gav pigerne karaktere og andmeldelser osv.

prøvede at foklare hvorfor vi bruger denne side til at sortere i pigerne for at chancen for at få en god oplevelse ville blive meget større, istedet for at rende tit ind i fakes og dårlige oplevelser.

 

Det var så ris til egen røv at lave en god anmeldelse herinde, så jeg får nok ik lov at besøge hende igen.

ellers en skam.

fortsat god dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal nok ikke køre som kommerciel udbyder af en service, hvis man ikke vil have anmeldelser. Lyder som noget af en "kost".
Synes i øvrigt ikke, det er seriøst, ikke at ville købe et gratis taletidskort og en billig telefon for at modtage opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes annonce findes ikke længere desværre.

Er der en der ved noget om hvor og hvordan man kommer i kontakt med hende....?

 

Ja du skal jo da nok ikke skrive en mail til hende, lyder det til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan tilføje at jeg er blevet kontaktet af hende igen og hun var stik tosset over at jeg havde lavet en andmeldelse af hende herinde selvom den var positiv.

Hun kunne ik forstå at hendes email pludselig blev bombarderet med mails.. hun vidste ik denne side fandtes før hun spurgte en af dem der mailede hende.

hun syntes vi alle sammen var nogle svin når vi gav pigerne karaktere og andmeldelser osv.

prøvede at foklare hvorfor vi bruger denne side til at sortere i pigerne for at chancen for at få en god oplevelse ville blive meget større, istedet for at rende tit ind i fakes og dårlige oplevelser.

 

Det var så ris til egen røv at lave en god anmeldelse herinde, så jeg får nok ik lov at besøge hende igen.

ellers en skam.

fortsat god dag derude.

Hahahahaha.. Scary woman..  Skulle jeg besøge hende, så var det KUN for at lave en anmeldelse, og helst med lidt perverterede krydderi :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Slemmert , jeg kan ikke lige se din formål med det ?? Pigen ønsker ikke at blive anmeldt/bedømt inde på denne side , ha dog respekt for dette !!!

Det er da en mærkelig opførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kontaktede hun mig først bagefter med sin mening osv. 

Har  selv forsøgt at slette tråden men kunne ik finde knappen " til det , plus at jeg har anmodet  om at få den slettet. 

Dog er der ik sket noget endnu.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hun syntes vi alle sammen var nogle svin når vi gav pigerne karaktere og andmeldelser osv.

 

Pigen forstår vist slet ikke, hvor mange dårlige oplevelser og platugler der er i den brance hun har vovet sig ud i. Hun skulle hellere være glad at have fået en positiv anmeldelse.

Havde det ikke været for alle de dårlige oplevelser, havde vi slet ikke haft brug for karakterer og Eroguide.

Men desværre er det sådan, at man hurtigt kan spare flere tusinde kroner, ved at læse med her.

Jeg diskuterer aldrig Eroguide med pigerne, eller fortæller mit navn her, skriver jeg en anmeldelse, skriver jeg aldrig tidspunkter eller andre ting som kan identificere mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Slemmert , jeg kan ikke lige se din formål med det ?? Pigen ønsker ikke at blive anmeldt/bedømt inde på denne side , ha dog respekt for dette !!!

Det er da en mærkelig opførsel.

Det var en joke..  eller.. et eller andet sted synes jeg ikke at det er ufint at anmelde en pige. men man kan da godt respektere det med at gøre det kort og overfladisk så andre ved at hun ikke er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kontaktede hun mig først bagefter med sin mening osv. 

Har  selv forsøgt at slette tråden men kunne ik finde knappen " til det , plus at jeg har anmodet  om at få den slettet. 

Dog er der ik sket noget endnu.

 

 

Jeg mener ikke at tråden skal slettes, da hun ikke bliver offentliggjort på nogen måde.. dog skal det da nævnes at hun åbenbart kan finde på at skrive tilbage, hvilket jo er uheldigt og indiskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror med stor sikkerhed at omtalte pige er på amatør plan og hvorfor så ikke ha respekt for hun ikke vil anmeldes ? Lige pludselig er der alt muligt om hvor det er , hvor i byen osv. osv. og med alle de " Spørge Jørgen " der er herinde kan jeg da godt forstå omtalte pige ikke ønsker at blive genkendt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...