Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have set https://www.eroguide.dk/forum/topic/41343-nyt-i-hvalsø/ var jeg en tur i Hvalsø i dag.

Jeg blev modtaget af en lidt kraftig thaipige på ca. 30 år og bad om B2B, hun kaldte på en anden pige, der førte mig ned i kælderen, hvor der var flere rum med "privat" på dørene.

Jeg bestilte en ½ time B2B og afslutning med hånd, 800 kr. skiftede hænder, hun gik med pengene og jeg tog tøjet af og lagde mig på sengen. 

hun kom tilbage og spurgte om jeg vil have et bad, men jag afslog da jeg lige have været i bad, hun gik uf for at klæde om og kom tilbage med kun et håndklæde om sig.

Jeg havde sikkert lavet den fejl, at ligge på ryggen da hun kom ind, for hun begynde straks at smøre mine ben og skridtet ind i olie og køre de lækre små og faste bryster (en b skål vil jeg tro) rundt på mit underliv i måske kun et par min. hvorefter hun begyndte på håndtrolden, til jeg kom.

Så fik jeg lidt massage på rygge i måske 10 min. hvorefter hun sagde "okay" og gik ud af rummet.

lidt karakter 1: dårlig, 10 : super.

Pigen 8 pga. brysterne, det er ikke pigen der er på billederne fra annoncen på EG, hun hed noget i retning af Rot eller noget lignede og var 23 år. Det var pigen med den stribede bluse på forsiden af http://wellnes.nu/index.html

B2B 2, ikke rundt på hele min krop

Massagen 2, kun lidt trukken på ryggen.

Gentagelse, måske!

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentagelse, måske!

Det var en meget mild dom! Jeg synes ikke rigtigt, at du fik noget for pengene :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en meget mild dom! Jeg synes ikke rigtigt, at du fik noget for pengene :-(

Du har sikkert ret, måske det er fordi det var første gang jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke stor ros at give det sted 

Jeg ringet og ville have hende der er på forsiden af Deres annonce og fik af vide at det var ikke noget problem 

Men det skulle da vise sig det var 

Jeg ankom og blive vist ned i kælderen af et lidt tyk og ikke så særlig pæn thai pige 

Der var mega koldt vi aftalte en pris og så ville hun hente hende der skulle stå for udførelsen så blev alt Lys slukket ..... Hmm tænker jeg her er noget galt men ok Jeg giver det en chance og smed mig på briksen og så kommer Hun ind og det var sku den sammen pige så ville jeg lige hører af hvor hende den anden var men fik så af vide at der kun var hende så tog jeg mit tøj på igen ville så have mine penge tilbage men sådan gik det ikke og jeg gider ikke splitte hele stedt af for 400 kr så de har nok mere brug for dem end mig men om jeg kommer tilbage hmm Nej det er helt sikkert jeg ikke gør 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der fortalte jeg jenny (hende på billed) hvor vigtigt det var at virkeligheden svarede til billederne.  Så hvis de ikke fattede det er det bedre at lukke bixen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke stor ros at give det sted 

Jeg ringet og ville have hende der er på forsiden af Deres annonce og fik af vide at det var ikke noget problem 

Men det skulle da vise sig det var 

Jeg ankom og blive vist ned i kælderen af et lidt tyk og ikke så særlig pæn thai pige 

Der var mega koldt vi aftalte en pris og så ville hun hente hende der skulle stå for udførelsen så blev alt Lys slukket ..... Hmm tænker jeg her er noget galt men ok Jeg giver det en chance og smed mig på briksen og så kommer Hun ind og det var sku den sammen pige så ville jeg lige hører af hvor hende den anden var men fik så af vide at der kun var hende så tog jeg mit tøj på igen ville så have mine penge tilbage men sådan gik det ikke og jeg gider ikke splitte hele stedt af for 400 kr så de har nok mere brug for dem end mig men om jeg kommer tilbage hmm Nej det er helt sikkert jeg ikke gør 

 

Hold da k...

Jeg anser mig selv for at være en MEGET jovial og gavmild person, men du slår mig med flere længder.

Men igen, jeg tror mit hjerte er lige så stort som dit, DE/HUN havde som du siger, nok mere brug for pengene end du

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Havde tænkt mig at besøge stedet da det ligger i omegnen af min bopæl, men anmelder har forskånet mig for køreturen.

Mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...