Hop til indhold
DonRaz

Thai med store ægte bryster...

Recommended Posts

Brødre!

Jeg søger en thai pige med store ægte bryster. Jeg ved godt de ikke hænger på træerne, men hver gang jeg finder 'the one' er hun væk igen en måned senere, og da jeg 'kun' besøger GP'er en gang om måneden kan det godt blive lidt forvirrende at følge med i trafikken. Er der nogen der har en ide hvor jeg skal kigge?

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det der med store og ægte på samme tid, det er lidt svært. For der jo riiigeligt mange piger med silikone bryster.

Jeg besøgte Lyngby for nogle måneder siden. Der var en pige på omkring 27 år med nogle rigtig flotte bryster.
Jeg fik en times rigtig god massage, og øko blow for 1.000,-

Men jeg er sgu ikke sikker på, om hun er taget hjem til Thailand igen. Du kan da prøve at ringe til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

du skal til Apex og møde Bibi 

Jeg er enig med hensyn til Bibi. Hvis du får hende til at udløse, hvad hendes bh er desperat forsøger at indeholde, er din dag færdig. Og 100% ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med Amber's veninde Jade (samme link); hun ser ellers også super lækker ud og ser ud til at have pænt store bryster. Er der nogen, som har oplevet hende? Fx nogen der ved, om hendes bryster er ægte?

hun er fantastisk, men de er ikke ægte. Hun stopper i næste uge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...