Hop til indhold

Thai med store ægte bryster...

Featured Replies

Skrevet

Brødre!

Jeg søger en thai pige med store ægte bryster. Jeg ved godt de ikke hænger på træerne, men hver gang jeg finder 'the one' er hun væk igen en måned senere, og da jeg 'kun' besøger GP'er en gang om måneden kan det godt blive lidt forvirrende at følge med i trafikken. Er der nogen der har en ide hvor jeg skal kigge?

Mvh

Skrevet

Ja det der med store og ægte på samme tid, det er lidt svært. For der jo riiigeligt mange piger med silikone bryster.

Jeg besøgte Lyngby for nogle måneder siden. Der var en pige på omkring 27 år med nogle rigtig flotte bryster.
Jeg fik en times rigtig god massage, og øko blow for 1.000,-

Men jeg er sgu ikke sikker på, om hun er taget hjem til Thailand igen. Du kan da prøve at ringe til dem.

• 4 weeks later...
Skrevet

du skal til Apex og møde Bibi 

Jeg er enig med hensyn til Bibi. Hvis du får hende til at udløse, hvad hendes bh er desperat forsøger at indeholde, er din dag færdig. Og 100% ægte.

Skrevet

Amber har store ægte bryster : https://annoncelight.dk/showad/191950

Hvad med Amber's veninde Jade (samme link); hun ser ellers også super lækker ud og ser ud til at have pænt store bryster. Er der nogen, som har oplevet hende? Fx nogen der ved, om hendes bryster er ægte?

Skrevet

Hvad med Amber's veninde Jade (samme link); hun ser ellers også super lækker ud og ser ud til at have pænt store bryster. Er der nogen, som har oplevet hende? Fx nogen der ved, om hendes bryster er ægte?

hun er fantastisk, men de er ikke ægte. Hun stopper i næste uge

Skrevet

Der er kommet en ny i Ålborgade Tjek EG, der er ikke noget nummer, men mon ikke det er i no. 1. 

Skrevet

Ok. Æv! Men Amber fortsætter?

det tror jeg ja. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.