Hop til indhold

Thaimassage i Rødekro

Featured Replies

Skrevet

Jeg så i Ekstrabladet thaimassage b2b det skulle jeg prøve jeg ringede på tlf,nr. 20819953 og fik en tid . Da jeg kom der ud modtaget af ejeren jeg skulle have massage af en der hed noget med Kit   , hun taler ikke dansk eller engelsk kun thai  starte med at massagere ben og rug en meget god massage hun hade svært holde sine finger fra min bandit og grinede hvergang hun gjorde det , så skulle jeg vende mig om så fik banditten er tur det var rigtig godt hun var meget berørreningvenlig jeg måtte gerne røre henneds bryster og fisse som var meget våd,så  forsatte med forsiden med god massage . Hun var ikke ung ca. 30 -40 år og meget venlig og sød jeg kommer igen .:razz:

Skrevet

Hvad skulle du give for sådan en tur??

Skrevet

Hej rigtig god anmeldelse. Jeg har også været der og synes hun er rigtig lækker at være sammen med. Hun er 38 år og er der 2 måneder endnu.

Prisen er 700 for en times massage med HJ og 1500 for hele pakken for en time. Kan anbefales begge dele.

Skrevet

Ok.. Lige lidt i den dyre ende, men fedt at det var en god oplevelse.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.