Hop til indhold

Malai Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Efter at have kigget lidt på EB angående udviklingen på thai massage i aalborg området , så besluttede jeg mig at prøve dette sted.

ankom til stedet som måske har været slagter før' der var ihvertfald fliser på væggen som hos en slagter.

blev mødt af indehaveren som selv sagde hun var 31 år. Det skal nok passe.

Rummet var et med forhæng og madres på gulvet.

efter 5 min massage kom allerede spørgsmålet om ekstra bagefter.

fik at vide hj 600 , b2b og hj 1000, fuldpakke 1500.

syntes det var dyrt men blev aligevel fristet på b2b.

så det valgte jeg. Hun smed tøjet en pln pige med små bryster. Man måtte gerne røre over alt på hende.

selve b2b var det dårligste jeg har prøvet.. 2 min på ryg og 2 min på maven. 

Tilgengæld så var hj helt i top.  Måtte stoppe og holde pause flere gange.. og det acepterede hun fint.

kom til sidst da jeg ik kunne holde mere. Fik så 10 min mere massage (15 i det hele)

og var ude igen efter en halv time.

havde lidt på fornemmelsen hun gerne ville videre til næste kunde så hun skyndte sig meget.

syntes det var for dyrt også i forhold til hvor lidt massage man egentlig fik.

50/50 for jeg kommer igen .

enten skal prisen ned eller så bliver det bare hj  næste gang og først efter min. 30 min massage.

Skrevet
  • Author

Gammel østergade. 

Men finder hende  på thai listen herinde. 

Skrevet

fatter ikke nogen vil give over 1000 for fuldpakke 1000 er bare prisen i 99% alle steder

Skrevet

Prisen er da ikke så vigtig. 

Herregud nogle hundrede kr fra eller til. Det der tæller er om du er glad når du går.

Danmark er snart et tyrkisk gedemarked hvor alle priser skal forhandles, uanset om startprisen egentlig er rimelig nok. 

Skal glæde, fornøjelse og nydelsr virkelig afvejes på en seddel fra eller til? 

Jøsses da. 

Skrevet

Prisen er da ikke så vigtig. 

Herregud nogle hundrede kr fra eller til. Det der tæller er om du er glad når du går.

Danmark er snart et tyrkisk gedemarked hvor alle priser skal forhandles, uanset om startprisen egentlig er rimelig nok. 

Skal glæde, fornøjelse og nydelsr virkelig afvejes på en seddel fra eller til? 

Jøsses da. 

dejlig for dig aarhuselsker at du ikke mangler penge til formålet ,men hvorfor skal det stige når alt andet faktisk  falder ,sjovt nok er min erfaring at jo dyrere er lig med dårligere ,fordi så er det typisk tale om en anden for massage ,men hver sine lyster :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.