Hop til indhold
Privat-diskret

Svar fra Admin

Recommended Posts

er det kun mig der har problemer med at få svar fra Admin her inde jeg har prøvet i PM og mail men høre intet fra ham 

Har du prøvet at skrive samme besked til moderatorerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, i den gamle version havde han en tekst stående på sin profil om, at man skulle forvente lange svartider og ellers skrive til én af de grønne :) 

Det hjælper heller ikke at skrive "VIGTIGT - ÅBN DEN HER"! I overskriften... Det er prøvet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ja jeg har så ventet 2 uger men det kan jo være det kommer sener så må jeg jo vente 

en anden mulighed var at sponsorere en time til en lille konkurrence her på EG....det vil ikke være så ringe endda :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til admin 2 gange, uden svar. I min bog kaldes den slags arrogant uforskammethed, ikke mindst fordi de opfordrer til, at man anmelder, hvis noget lugter dårligt.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til admin 2 gange, uden svar. I min bog kaldes den slags arrogant uforskammethed, ikke mindst fordi de opfordrer til, at man anmelder, hvis noget lugter dårligt.

ja det er meget uforskammet at Admin har et liv ved siden af Eroguide, og stiller et gratis forum til rådighed.

bærer du virkelig stadig nag over den tråd med krav til anmeldelser....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er meget uforskammet at Admin har et liv ved siden af Eroguide, og stiller et gratis forum til rådighed.

bærer du virkelig stadig nag over den tråd med krav til anmeldelser....?

I stedet for at like: Lige min menig om den ged!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ville være ulideligt, hvis han skulle bruge 10-15 minutter om måneden på at svare på henvendelser - ikke mindst dem, som han selv opfordrer medlemmerne til at sende.

Jeg har aldrig båret nag til nogen, jeg trækker på skuldrene af dig og en del andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ville være ulideligt, hvis han skulle bruge 10-15 minutter om måneden på at svare på henvendelser - ikke mindst dem, som han selv opfordrer medlemmerne til at sende.

Jeg har aldrig båret nag til nogen, jeg trækker på skuldrene af dig og en del andre.

Han bruger nok mere end 15 minutter på EG.

Men han gider jo nok ikke bruge tid på useriøse henvendelser som din er med, hvad der er rigtigt at skrive i en anmeldelse og hvad der er forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah den her tråd kunne jeg ikke finde :D

Admin har da skrevet at moderator nu står for den daglige ledelse herinde, så jeg tror at det er moderator man skal have fat i, som så kan overbringe en besked.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han bruger nok mere end 15 minutter på EG.

Men han gider jo nok ikke bruge tid på useriøse henvendelser som din er med, hvad der er rigtigt at skrive i en anmeldelse og hvad der er forkert.

Det er sjældent, man møder nogen, der både er så skråsikker og ude af stand til at læse jndenad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet andet en hurtige og venlige svar på mine henvendelser - også der hvor vi har været uenige... F.eks om miderationslinien. 

Men hvis man synes man render panden mod en mur hver gang man henvender sig til Administrator - så var det måske en overvejelse værd om ikke man skulle vælge en anden approach - nemlig at skrive til Moderator/kurator/ledvogter...

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet andet en hurtige og venlige svar på mine henvendelser - også der hvor vi har været uenige... F.eks om miderationslinien. 

Men hvis man synes man render panden mod en mur hver gang man henvender sig til Administrator - så var det måske en overvejelse værd om ikke man skulle vælge en anden approach - nemlig at skrive til Moderator/kurator/ledvogter...

for ikke at glemme tåbelige spørgsmål besvares næppe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...